En kort & snabb Fredag-Lördags rapport!

Fredag:
Vaknade upp helt stressad, hem till mamma bränna skivor för att sedan åka till danslokalen. träna Young Vibez+ Nybörjar gruppen sedan var det Zumbas träning hela kvällen. vidare mot stan & efter många om och men så åkte vi allihopa hem till Vendela dit syster + 2 till kom. Ingen blund på hela natten för att sedan "vakna" 20 över 8 på morgonen. Åkte till Gottsunda.

Lördag:
"vakna" tidigt för att sedan åka till Gotsunda å ha genrepa inför tävlingen på söndag. Efter alla genrep med mina två grupper som jag tränar och min egen grupp så var det dags för hårflätning som tog X-antal timmar (det var 8 stycken som flätade sig i hela håret) Så fortsatte tränignen i Gottsundas danslokaler. Efter mycket träning och genomgång så åkte jag hem sliten, trött och överdivet hungrig till min lägenhet. Var vaken en stund och sedan så var det god natt för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0