Det är ett måste att se varenda jävla filmklipp!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro inte på allt du hör från några videoklipp..

2009-01-10 @ 20:13:46
Postat av: Binta

2009-01-10 @ 20:36:28
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Binta

Det jag hör från videoklippen är inte det som bildat min uppfattning. utan det jag VET jag vet en hel del, så mycket mer än vad jag skriver. Min blogg centreras inte runt kriget där nere. Jag skriver inte mycket om politik, religion eller andra smhällsfrågor. men det kommer upp lite då och då. Ni vet vad jag tycker nu (illa om israel) men ni vet inte varför eller vad jag beserar mina åsikter på. jag vet så mycket mer öän vad jag skrier iaf!! kankse ska skriva ett blogg inlägg om det med!!

2009-01-10 @ 20:39:16
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Mr. Anonym

Jag måste tyvärr lägga mig i eftersom du sa att man inte ska tro på allt från några videoklipp?

jag antar då att du inte tror på allt du hör från propagandan usa och dess allierade pumpar i dej med omedveten (men medveten av dem) skit i din hjärna?



Eftersom du verkar ha koll vet du att detta är första gången världen fördömer israel genom massmedia?

Har du nån gång hört att israel gjort fel från tidningar och tv? Det du ser är milt för dina ögon, du ser inte ens en bråkdel av det värsta eftersom militären från israel har stoppat det mesta som kan visas för resten av världen som bevisar sin grymhet och tyranni , från mat och sjukvård till bild och film.

Om du skulle åka ner och se vad som händer och verkligen ser verkligheten med dina ögon hade du kanske inte tvingat mej till att skriva och försöka förklara något som är lika självklart som ett plus ett!

Dina vardagsproblem är att du inte hinner till systemet innan det stänger medans deras problem är att deras barn ska få leka för att få vara barn i några minuter och hoppas att dem inte blir dödade av en missil.



Allt ni får höra är om en massa galna terrorister som har skägg och är muslimer som bombar sig själva och dödar mer palestiner än judar, det är eran/din uppfattning, det är eran/din kunskap om detta krig som pågått under en massa år.



För att förstå sig på kriget behövs grundläggande fakta om pengar, makt, usa, bush, cheney, israel, politik, palestina, hamas.

som sagt , punkterna jag prec rabblade upp kunde bli en varsin facklitterär bok som skulle få dig, mig och resten av världens inkompetenta att inse lögner som man tror på.



jag menar hur kan man inte fördöma mr bush och mr vicepresident som suger hästkuk för deras delaktighet i den israeliska militärens uppsåtliga dödande av arabiska barn under den pågående invasion av Gaza?



Med insikt kan du kanske inse att denna attack var färdigplanerad i början av 2008, tror du mig inte så är de bara fråga Lyndon Larouche. Och bara för att göra det lite roligare så man kan skapa sig egna terorier och uppfattningar så ska jag ba säga att obama verkar ha blivit tillsatt under en hyfsad bra tid. Jag menar, "låt oss få kontroll över mellanösterns pengar, politik och olja genom att bomba våra 2 högsta torn skylla på muslimer för att bosätta sej i irak o döda när vi känner för det, åka dit och bara va där för att ha kontroll" folket började visa sitt missnöje, "vi måste göra en radikal förändring, vi tar en svart som president som tkr som vi tkr men inte visar det, och på köpet kan vi sätta lite tryck på britterna som i sin tur sätter tryck på sina springpojkar som kallas judar att bomba lite, för att sedan få ett slut genom vår mäktige president som är svart och vill bara gott och usa blir den gode för dem dumma, dvs dem flesta av jordens befolkning" om ni inte förstog och vill förstå är det bara ta upp telen och ringa mig.





Bara en dumbom som bush och en sociopat cheney skulle kunna gå med på sådana mordiska planer. Tro dock inte att det är dem som är smarta och lurar majorteten av världen genom att säga att araber, palestina, kommunism och allt annat emot usa är fel.



Bush är den mest misskrediterade mannen på denna planet, hans stöd för den pågående invasionen är ett obeskrivligt brott, den israeilska militärens massdödande av arabiska barn kan inte ifrågasättas inte heller försvaras pga tidigare krig utan måste stoppas nu!!



Dem bombar FN skolor i Gaza!!



Hela grejen är som sådan att detta inte ska avslutas, det är inte meningen, det är planerat att hållas igång, som en brand som är otroligt svårsläckt.

Det är för er som inte är pålästa inte längre krig om gazaremsan, det har blivit en internationell konflikt.



Så när du hör eller ser något och innan du bildar din alldeles egna uppfattning om vad du verkligen tycker och tänker borde du ifrågasätta och ta reda på allt som går att ta reda på innan du ska skriva om din inkompetens i denna blogg och göra mig och tusentals personer upprörda

2009-01-12 @ 01:21:05
Postat av: lisse

Kul att du försöker skriva bra svenska hahah.

Dem bombar FN skolor i Gaza!!. host

2009-01-13 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0