Baby 22 ow(år)!!

Stressade som en galning under hela fredagen. Fick ett samtal av Lisa Hon skulle till sthlm å jag skulle till sthlm så då kunde vi åka till sthlm tillsammans. Skyndade mig ner på stan för att möta christopher så han kunde få leka manlig modell för en stund åt mig, det gick bra å fort som fan in på hemköp för att köpa cigg medans lisa smsar å ringer å säger skynda, vi sitter i bilen vid "raggartirget" å väntar. Jag stressad med 50 påsar i handen springer dit å trotts att varken någon av tjejerna röker så fick jag röka i bilden på väg till sthlm, massa musik, bilder å cider. Tjejerna släppte av mig i Solna och jag tog tunnelbanan hem till Emelie.

Stressad som en galning var jag och fixade hela mig på sisådäär 15mnuter, hår, kläder, smink ..allt. Aaah jag känner mig duktig som inte tog så långtid på mig ( som vanligt lixöm). Började dricka mina cider, sanne kom för bi och sedan så tog vi tunnebanan mot skanstull, mot metro bar det av. Väl framme så mötte vi grabbarna o som tur var så slapp vi stå i den förjävliga kön, vi kom in direkt. Baby va sååå full. hahha men not me alderless lagom, som alltid =) woow.

Fett kul när en skit söt svart tjej kom fram till mig o undrade om jag var jag lixom, Binta från uppsala, dansare, tonårsdotter. Och det va ju jag... så hon berättade att hon läser min bogg o att jag e duktig på att dansa osv... fett kul älskar när sånt händer för det händer faktiskt lite då och då emn det borde absolut hända lite oftare tycker jag.

Sedan så ringer min lillasyster (som var på Chris Brown)och säger Binta vet du det va en tjej som kollade på mig skit mycket när vi skulle gå in typ. sedan så sa hon hej till mig från ingenstans och jag känner inte henne o har aldrig sett henne förut. Efter en stund så kom hon fram och sa: hej var det din syster dom vann DancehallQueen 2008. isa (min syster) sa typ ja det var det då säger den här tjejen att hon kännde igen min syster från min blogg o att hon brukar läsa den. fett kul wohoooow, som sagt  mer sånt!!

Nåja efter allt detta å en massa festande på metro så var det dags för hemgång så jag for hem till min love efter ett härligt mål på max =) mums!!

Jag o emelie på metro =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0