2 Dagars Turé i Stockholm

God Morgon...Jag har precis vaknat o packat, idag bär det av med hela Zumbas ligan mot stockholm. Vi ska göra en liten "dans-turné" på två dagar i olika skolor i huvudstaden. weei det ska bli riktigt roligt. Vi ska köra våran 8minuters koreografi (lite uttjatad, jag vet,men ingen i stockholm har sett den?) och efter det så ska vi lära ut lite dans till eleverna, en så kallad workshop, det ser jag verkligen fram emot. I love di dance more än allt annat. Mycket roliga dans-projekt är på G 2009 och det kommer att skrivas en hel del om det i bloggen. Binta är på G. Skriver mer ikväll om hur det gick o vart vi uppträdde någonstans för just nu har jag ignen aning. Det enda jag vet är att vi tar tåget kl 10.10 och väl framme i stockholm är den en bil som hämtar upp oss och kör oss dit vi ska så det ska bli spännande eftersom att vi inte vet så mycket mer om det!


Zumbas in the house!!


- Bless n love to palestina <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA asså Binta, people var KAOS i fredags, jag dör hahaha. Nu är jag din varje helg hela natten om du vill. PUSSSSSSS

2009-01-13 @ 14:56:47
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0