Värsta tung systrarna!!

Okej tungor e alltbra äckliga ibland. Under alla dessa 17 år som min syster levt så har jag inte vetat att hon har kunnat vrida sin tunga 150 varv. Och i alla dessa 17 år som hon levt har hon trott att alla har kunnat göra så, tills vi en dag upptäckte att det faktiskt inte är så. Vem tror att alla kan vrida sin tunga så där lixom?. hahah helt sjukt äckligt. Jag fick med det på film men det ä'r äckligare i verkligheten. dessutom Visste ni att: vrida tungan är det enda man absolut inte kan lära sig, utan man föds med det och det är ärftligt? -haha det var min smarta lillasyster (den yngsta) som berättade det och hon kan slicka med sin tunga upp och ner skiiiit snabbt, alltså helt överdrivet snabbt..som en orm. haha jag har ju värsta tung systrarna, lyckost mej!! :D




Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha ere sant :P jag har trodde också typ att alla kunde göra så, men då är väl jag också lite "speciell" :)





galet bra blogg föressten!

2009-02-06 @ 13:48:18
URL: http://jasminesewerin.blogg.se/
Postat av: Ranna

Da e ja oxa speciell haha...kanns bra nar man vet att man har en sorts "tung talang" :)

2009-02-07 @ 12:40:53
URL: http://liveloveandthrive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0