Uppvisning & kanske en People...

Okej som alla vet så var dansuppvisningen för Zumbas i fyrisskolan inställd men idag ska min dansgrupp Young Vibez (som jag tränar) ha uppvisning på grand i Uppsala. Det ska tydligen vara något ungdoms disco som dom ska ha uppvisning på så då måste jag gå dit och fixa o trixa. Jag ska vara där redan klockan 6 för att förbereda tjejerna med allt möjligt och dom ska dansa vid 9 tiden...tror jag.

Young vibez på koreografi tävlingen =)

Nu är jag hemma hos mamma iallafall med Mathilde, ska hoppa in i duschen och fixa till mig sen ska vi bege oss mot stan.Det kanske blir en people med Mathilde ikväll hmm, vi får väll se. Aja ska iväg nu...piiiez!!

Kommentarer
Postat av: Lis

Hoppas det gick bra :)

2009-02-14 @ 00:36:27
URL: http://gyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0