Svar på resten av frågorna =)

Och dom där frågorna fortsätter eftersom att det fanns flera!!

Heej Bintaaa älskliiing hahaha
Du undrar vad du använder för plattång och vart du köpte den? Vilka produkter använder du till ditt hår?
Använder du nån hudvårdserie, typ som ansiktsvatten eller något?
Peace Hayatii !!!
hahaha neej jag använder ingenting, har fin hy så behöver inte en massa klet till fejjan det blir bara värre då. Solljus(när det finns), frisk luft, rent vatten o INGEN FOUNDATION är tippset ;) haha
Plattången som jag använder är från någon frisör i stan, det va syrran som köpte den o den heter GA.MA professional den rekomenderar jag stark, skit bra iallafall till mitt affro ;)

Har några utav dina syskon samma pappa? :)

Japp många utav mina syskon har samma pappa ..vi är rätt så många ;)

hej jag har också några frågor att ställa till dig, har du några släcktingar i solna, blackeberg eller skogås? isåfall vilka och hur gamla?
Jag har många släktingar i stockholm, helt utspridda o ja många i solna med i alla olika åldrar, är det någon speciell du tänker på? vill inte nämna ut för mycket namn i bloggen, som du kanske förstår.
hur ofta åker du till gambia? Inte så ofta sist ja va där var exakt ett år sedan
har du kontakt med alla dina släcktingar i sverige eller saknar du någon/några? Jag har kontakt med dom flesta om inte jag har direkt kontakt så har mamma eller någon i familjen det. Jag har mest kontakt med dom som är yngre o så..
hur många killar har du haft? Jag har haft 2 seriösa föhållanden tidigare det jag är i nu är mitt 3:e.
hur gammal var du när du träffade din första kille och hurlänge höll ert förhållande? om vi inte räknar med dagis då man frågade chans och gjorde slut en minut senare så var jag 15 o det höll i ett par månader
om du har en kille nu hur träffades ni? Vi träffades genom min Kusin Mohammed faal, som jag skrev tidigare...det var hans kompis och som nu blev min kille ;)

hej binta! jag undrar vad som hände me din hund kiara..hade du den bara som fodervärd eller vart det för jobbigt? :P
skitbra blogg! :):
Nej jag var inte bara fodervärd utan det var min hund. Hon avlivades tyvärr i november efter en tragisk händelse... usch nu vill ja ej prata mer om det =(

jag undrar samma sak som RaiRai, har också funderat på det.
sen undrar jag också om du just nu bara satsar på dansen, eller vad du gör annars, när du inte dansar?

Nej jag satsar på dansen, just nu iallafall men livet är långt =)

Jag gör detta klart för er en gång(en gång, en gång okej!) för alla...aiight!! alla frågor ni har ställt kan ni få svar på om ni går tillbaka och läser gamla inlägg, och många frågor liknar varandra så en gång för alla ,nu när det gäller mig o mina syskon. Jag bor inte med mina syskon, inte något utav dom. Jag bor själv i egen lägenhet. Jag har ett helsyskon men det är inte relevant vem utav mina syskon utav Isa, jai o Mabou som är det eftersom att vi alla säger att vi är helsyskon det finns ingen skillnad på våra förhållanden till varandra, vi älskar varandra lika mycket och vi är uppvuxna med varandra och har bott tillsammans hela livet.

För er verkar hel o halv o sånt va så viktigt men ja älskar alla lika mycket... det där är någon "sverige" grej hel o halv o fucking shiet men för mig ÄR man syskon eller så är man det inte, sen har resten ingen betydelse. Åker du utomlands till Te.x. gambia och om du säger halv syskon åt någon anses det vara fult men i sverige har vi ingen så kallad "uppfostran" när det gäller sånt, o mycket mer...!! aja fuck it. Jag har 9 stycken syskon allt som allt. storebror, lillebror,storasyster o lillasyster..yahnii jag e mellan barn. På mammas, pappas och mammas o pappas sida...fattar ni? yeaah thats good.!!

hahah shiet vilket ståhej det blev kring det där. aja hoppas alla fattat..lite grann iallafall!! åter till frågorna!


Kul grej de här med frågorna! Jag undrar lite mer om din dansgupp? yeah vad undrar du mer? =)
Ska ni sattsa ock bli stora eller är de bara en fritidsgrej?
Om jag säger så här... Dansen är mitt ALLT!! ( en del av mitt allt)
 Bloggar någon av dom andra i gruppen som du kanske kan länka till eller så, så att man kan läsa lite om dom? Yeah nästan alla har blogg å ja länkar ofta till dom, får väll ta å göra ett nytt inlägg då med deras länkningar ;)
Ha de bra, :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

aah, fattar inte heller varför folk gör så stor grej kring "hel och halv syskon" ? Vem bryr sig, är man syskon så är man syskon med lika stor kärlek som alla andra !! peace

2009-02-24 @ 23:35:30
Postat av: Mel

"Jag har 9 stycken syskon allt som allt. storebror, lillebror,storasyster o lillasyster..yahnii jag e mellan barn. På mammas, pappas och mammas o pappas sida...fattar ni? yeaah thats good.!!"



Hahahahahaha omg, där fick jag mig en skrattattack :D Ser att du börjar svära på stockholmska :D. Och så har jag märkt att de flesta uppsalabor säger ofta; dunder. Något jag har börjat säga :D



Men, till saken. Jag visste inte att du hade så många syskon. Kul att veta i af ;)

Visst är det nice iaf?! Och så måste jag berömma bloggen. Har som sagt blivit mkt bättre, eftersom du skriver oftare och tar inte saker på allvar, njuter av livet. That's good. Kramar <3

2009-02-25 @ 01:54:33
Postat av: kochana

Men har ni inte alla samma mamma heller? För du skrev ju:

"nej alla har vi varken samma pappa eller mamma jag har bara ETT hel syskon."

"jag e mellan barn. På mammas, pappas och mammas o pappas sida"

2009-02-25 @ 08:58:40
URL: http://kochana.webblogg.se/
Postat av: Sofia

det är klart det blir ståhej när du är så fruktansvärt otydlig. hur kan du vara mellanbarn på din mammas sida, då din mamma hävdar att du är hennes äldsta barn?

2009-02-25 @ 12:43:19
Postat av: Binta

jag har inte sagt att jag är mellan barn på mammas sida!! på hennes sida är jag äldst =)

och nej alla har vi inte samma mamma, pappa eller vad det nu är som ni bryr er så mycket om!

vissa har samma mamma vissa har samma pappa vissa har samma mamma och pappa....hur kan jag inte vara tydligare lixom??

2009-02-25 @ 14:15:08
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag tror att det folk funderar över är själva "kärnfamiljen" som du har bott hos och som din mamma (tonårsmorsa) nämner. Och på den sidan har ni ju alla samma mamma, men olika pappor, eller hur? Det är det som verkar ha varit otydligt för läsarna här, hehe.

2009-02-25 @ 19:20:12
Postat av: Sofia

Du skrev "Jag har 9 stycken syskon allt som allt. storebror, lillebror,storasyster o lillasyster..yahnii jag e mellan barn. På mammas, pappas och mammas o pappas sida...fattar ni? yeaah thats good.!!"



hur kan man tolka det på något annat sätt än att du är mellanbarn även hos din mamma? är du dyslektiker?

2009-02-25 @ 21:12:33
Postat av: binta

jaja skiy i de sluta bry er

2009-02-27 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0