Svar på hälften av era senaste frågor =)

Nu kommer svaren på era frågor, alla frågor får endast ett svar på DEN frågan ni ställt. Många kankse vill ha det detaljerat å så men om det verkligen inte behövs så skriver jag ett enkelt svar. Ska bara börja med att säga att många onödiga och dumma frågor blev inte accepterade o vissa blev accepterade men som jag inte kommer att svara på endå. Men jag skriver ut vilka det är iallafall...piiiz...

Ska du byta ditt namn när du fyller 20? för då är du ignen tonnåring länge!
Nej det ska jag inte, oroa er inte!

Vad önskar du dig i födelsedags present?
MIn önskelista kommer att få ett helt eget inlägg ;)

varför tog det slut mellan dig och khaled? :/ eller du kanske inte vill gå in på det..
För att det inte funkade för oss i slutet!

Du har så snygga ögonbryn! Är de naturliga eller har du tatuerat in de ? =)
Tatueraaa:O:O??? HELL to the NOO. Skulle aldrig tatuera in mina ögon bry det är jag som har fixat dom helt själv med mina bara händer. Förstår inte ens att tjejer fortfarande utsätter sig för sådant!

jag vet vad som hände mellan dig och khaled, men önskar du aldrig att det blev ni två igen?
Jag vet att han har en ny också, men jag menar, nångång tänker man ju alltid tänk om det fortfarande va vi.
Ärligt talat kan jag säga, jag "såg upp till er" när det gällde erat förhållande. Ni verkade på perfekt liksom :)
Jag vet många såg upp o va avis på oss o det förhållande som vi hade. Nej jag tänker inte så för det vi hade den sista månaden var INTE nice, haha tro mig. Det blev som det blev och det var BRA att det blev så. Skulle du se mig med min nya kille så skulle du semer kärlek och inte bara se upp till oss utan dö för det vi skapat mellan två människor. Gott folk det är mer än kärlek och jag är mer än lycklig =)

Vilken tjej & kille (ej par) tycker du ser bäst ut i uppsala (och inte nån av dina nära kompisar bara för att vara snäll :P)
haha skön fråga, men om det är så att jag tycker att någon av mina kompisar e sjukt snygga fast jag tycker det absolut inte för att den personen är en bekant, han eller hon råkar bara ha en sjukt fin utsida =)??
Aja av tjejerna säger jag nog : Jainaba Jawla(syster), Rebecca Smilevski, Hayat ashkar -otroligt snygga tjejer =)
Killarna i Uppsala blir svårare. När man tänker efter så är "alla" typ fula men dom blir typ snygga för att man känner dom bra eller för att dom har en nice insida,  men jag säger nog : Mohammed Faal (kusin) Aymen (en killkompis) Mabou Touray(lillebror) O finaste fågeln blir nog Jasha (en fågel sort ;))

hur gammal är du?  19
hur gammal va du när du tappa din oskuld?  Det är inget allmänheten bör ta del i.
ger du alla? eller ofta? bara till dig ;) - hahah vilken idijot!!
hur lång är du?  158 cm.
Va heter han som du är tsms med eller som du va tsms med sist?  Brwa heter min nuvarande kille =)

har ni alla samma pappa?e din mamma svensk???
Yes min mamma är helt Svensk och nej alla har vi varken samma pappa eller mamma jag har bara ETT hel syskon.

vilka bloggar brukar du läsa ?
Yeah dom bloggar jag brukar läsa ibland när jag hinner som det inte bara står en massa rajraj i utan vettiga saker är faktiskt dessa : Jennifer Lapunov,  Raisa Söderberg, Fatou Touray, Jainaba Jawla, Isatou Drammeh
, Lisa anckarman och ibland kanske man även tar en titt in på DENNA blogg ( där fick du din länkning )

Dina boots på bilden precis ovanför, varifrån är dom? Hur mycket kostade dom? Vet du om dom finns kvar?
Det där är Saras skor som jag lånade och dom köpt hon på skopunkten vet ej va dom kostar men minder än 500 iallafall det var längesen hon köpte dom och tror inte dom finns kvar men du kan ju alltid se efter ;)

får vi se dig festa hårt när du fyller eller $
blir det dans och fanta och någon rugit bra
krog snälla skriv vad som händer på den stora
dagen vi vill se dig röja rent på ett dansgolv
skriv var vi lavejo men vi vill se dig
röja loss på fritiden ha det ;
Ja jag kommer att skriva vad som kommer att hända på min 20-årsdag nästa vecka då det blir aktullet, ska låta er frestas lite grann först :P haha näråå men självklart kommer jag att fira med dunder o brak e allt jag kan säga :P

Vf visar du inte bilder på din nuvarande kille :S???
Jag har lagt upp bilder på honom, flera gånger. men jag har inte direkt skrivigt HÄR är min kille.

Vad jobbar du med/som? Danstränare =)

Har du funderat på att börja plugga? Japp, tror ja kmr göra det med ;)

Hur kom det sig att du inte valde frisörprogrammet i 9an? Jag hade för lite poäng för att komma in tror jag, eller så ville ja helt enkelt inte men jag minns nte riktigt :P

När flyttade du i hemifrån?  när jag var 17 år. Skulle fylla 18 typ 4 månader senare :P

Hur länge har du dansat? Fram o tillbaka sedan jag var 6 år =)

Du skrev något om att du och Kahled hade många emot er, vilka var det och varför hade de emot ert förhållande? Många ..å många. det var väll igentligen bara EN som var det under helatiden. Men som sagt vi hade det bra och det var inte så konstigt att folk blev avundsjuka och ville förstöra. Folm allmänt i Uppsala men det var inte heller så lätt med familjen!

Var du och Kahled sambos? Ja det var vi ..!!

Tänker du bo i Uppsala hela tiden, eller har du haft planer på att flytta till någon annan stad eller land någon gång? Jag kommer inte att bo kvar i Uppsala hela livet NEJ. Dom som fastnar här har ingen framtid typ. Nej men jag vill resa, prova på olika ställen, även i Sverige...frågan är om jag fortfarande ens bor kvar i Uppsala till sommaren, tror inte det iallafall...men mer om det en annan gång :P

Har du fler syskon på din pappas sida? Ja

Vem är den nya killen? Hur träffades ni? Det är Broa och vi träffades genom min kusin Mohammed faal som är kompis med honom.

Vad hade du för snitt i dina betyg nu när du tog studenten? Jag vet ej kmr inte ihåg tror inte det va några topp snitt för då hademan väll kommit ihåg det..eller? medel, någonstans där:P

snälla.. du är en skön människa och jag älskar din Blogg men dina läsare verkar vara idijoter. Bokstavligen. Man frågar inte sånna saker som oskulden tycker jag. skäms ni inte? och varför ska ni ta upp hennes x helatiden? gåtillbaka i inläggen om ni vill veta något om honom, det är avslutat. Fråga om hennes nya killa istället.
Så Binta, vad heter din nya kille? hur gammal är han? vilket land kommer han i från? och vart bor han? kraaam Btwjag älskar din blogg ;)
Min kille heter Brwa (uttalas Broa), han är 22 år, Han kommer ifrån Kurdistan och han bor i Stockholm =)

Är du modell? eller har du varit modell?
Nope jag är ingen Modell, vrf trodde du kanske att du känner du igen mig eller? och ja, jag har varit modell när jag var yngre. Men sista gången jag modellade så var jag typ 14, 15 eller något sånt.

Jag tycker att du ska ha tävlingar på din blogg, det skulle vara roligare. men den är bra nu medmen ännu bättre om du hade tävlingar!
Jasså..? varför inte! Säg till vad ni vill tävla om då eller vad det ska vara för tvälingar, kom med förslag =)

Hej! 1. Hur har du fått så bra självförtroende och självsäkerhet? Till o börja med så måste man lära sig att tycka om sig själv och inse att man är den man är utan att försöka hitta fel o ändra på orginalet hela tiden. Man måste se på djupet. Ta det som du gillar bäst hos dig själv och framhäv det. Tycker du att du har jätte fina ben ja gå med shorts eller kjol. Har du fint hår? gör något med det då och låt det inte bara hänga spikrakt ner för sidorna.

2. Tips hur man slutar vara blyg?Det är inget fel med å vara blyg, det är också väldigt charmigt tycker jag,till en viss gräns. Men saker som får brygheten att släppa är nog att verkligen "våga" göra saker som man tycker är roligt. Om du verkligen tycker att det är kul att te.x sjunga kareoke men du sjunger fult också är du lite blyg bestäm dig bara för att göra det då, sjung med en kompis.. Du måste våga ta första steget annars kommer du aldrig över det.

 3. Vad fick dig att börja blogga? Min mamma fick mig att börja blogga hon har bloggat i närmare 4 år snart och hon skrev alltid saker om oss barn så då ville jag starta en blogg som skulle "contra" tillbaka och ge MIN sida av allt hon skrev men så blev bloggen mer personlig och nu skriver jag bara om min själv (typ) men jag älskar som sagt att skriva så jag skaffade nog den mycket för att kunna fortsätta skriva av mig =)

4. Hur känns det efter din pappas död? Förlåt om det är en känslig fråga, du behöver inte svara. Min mormor dog och jag vet hur det känns. Även om det kanske inte är ''samma''.  Ingen fara, jag har ju valt att gå ut i bloggen och berätta det så då är det klart att det kommer frågor kring det, det var jag redan berädd på. till o börja med så ska jag berätta att det var min lillasyster jainabas pappa som gick bort, Lamin. Men har har varit som en pappas för mig och det var välldigt, välldigt jobbigt under den perioden som han låg på sjukhuset, krign begravningen o allt med. Det enda jag kan få fram just nu är att det känns oerhört tomt och det känns som att något saknas. Men pågrund av en massa saker som jag upplevet (onaturliga) så vet jag att han finns med oss 24/7 - det är något jag känner helt enkelt! Jag älskar honom och jag saknar honom väldigt mycket.

Det får räcka med svar för den härgången resten svarar jag på ett annat inlägg, kraam

Kommentarer
Postat av: Midia

tack så JÄTTEEEEmycket för länkningen :D<33:)

2009-02-24 @ 16:06:23
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm aboo din mamma verkar dra sig till gambianer ? eheh var ni alla halv syskon elle

2009-02-24 @ 17:16:06
Postat av: förvirrad

Jag fattar inte ditt svar på denna fråga..



har ni alla samma pappa?e din mamma svensk???

Yes min mamma är helt Svensk och nej alla har vi varken samma pappa eller mamma jag har bara ETT hel syskon.





VADÅ har inte du, jainaba, isatou och mabou samma mamma?? vem e ditt ETT hela syskon? svara tack !!

2009-02-24 @ 18:16:16
Postat av: Anonym

Kul grej de här med frågorna! Jag undrar lite mer om din dansgupp? Ska ni sattsa ock bli stora eller är de bara en fritidsgrej? Bloggar någon av dom andra i gruppen som du kanske kan länka till eller så, så att man kan läsa lite om dom? Ha de bra, :)

2009-02-24 @ 20:52:01
Postat av: Tonårsmorsa

Thank´s GOOOD att du inte svarade på det där med oskulden. Jag höll på att svimma när jag läste frågan, för jag trodde du skulle svara...! Haha... :-D



Nej, morsor vill inte veta riktigt ALLT!! ;-) Love! ♥

2009-02-24 @ 21:49:21
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: raisa söderberg

tack för länkningen Binta, gillar din blogg också! Oerhört mycket!Keep it up girl. Puss

2009-02-24 @ 22:39:00
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: rebecca

Min finaste binta!!! vad glad jag blir, du är också snygg! Lätt uppsalas hetaste mulatt, dansare, och fin på alla sätt och vis! DU ÄGER! ses på din födelsedag,jag saknar dig:)

2009-02-25 @ 02:56:29
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: David

Detta med blandras förvirrar mig, hur kan man bara blandras när det inte finns några människoraser, för det har iaf jag lärt mig i skolan!!



stoppa rasismen

2009-03-30 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0