!!

Nu är det mitt i natten och jag borde sova, men jag har svårt att sova för det flyger o far en massa tankar o funderingar i min skalle just nu. Skulle jag lägga mig ner skulle allt bara bli suddigt, så jag ska försöka reda ut tankarna o funderingarna, placera dom i olika kategorier och sen kan jag ta tag med en kategori åt gången.

Jag känner mig aldeless svag i hela kroppen, lyckades få i mig en tårtbit och lite nudlar men för övrigt så har jag bara ätit en macka med ost på idag, eller imorse rättare sagt. Jag har varit o dansat idag, specis som jag ska göra imorgon, på torsdag och eventuellt fredag.Dans, dans o dans ja det flyter på. Jag och mathilde gjorde två nya koreografier till oss själva och dom vart hur bra som helst, men det måste "finslipas" en hel del först, innan den blir perfekt.

Jag hoppas att baby kan komma till mig imrogon så jag kan bli så där extra glad som bara han kan göra mig, he's the one.
Nää nu måste jag ta o sova, lite grann iallafall. kram o godnatt (l)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0