Jag har aldrig skrattat så mycket som idag!

Jag skrev ett sms till Diana : babe? Hon ringer upp mig och säger något i stil med "hej vi ska åka skridskor ska du med?" Och ja, det lät som en fråga men sättet hon sa det på, rösten o allt var precis som att hon sa "vi sticker om 11 minuter va klar för vi orkar inte vänta i 20 år på dig binta" Så jag kunde inte svara nej o jag ville iof inte heller svara nej så det blev ett starkt Ja. Jai tyckte också att det lät kul så hon hakade på.

Vi krigade för att hitta skridskor. Jag hade ju (dum som jag är) sålt mina gammla konståknings skridskor och mamma har typ kastat våra gammla skridskor som vi hade sedan vi var små så jag ringde över till Kurderna (mina älskade grannar) och tänkte att dom kanske skulle ha åtminstonde ett par hemma eftersom att dom är 6 barn i min ålder och neråt, men neej då hade deras mamma också kastat alla, vi krigade och krigade till slut så hade ingen så vi gav upp.

Vi åkte och hämtade resten av gänget med bil också var vi framme på studenternas i uppsala. den enda som hade skridskor med sig var yado. Diana, jai, Negin&  Amer körde med skorna, men chillade mest på en bänk & negin med luren i örat 22/7 - haha =) Jag & yakop däremot lånade yados alldeles för stora skridskor. När jag skulle låna dom så stoppade jag in mina vantar framme vid tårna så att dom skulle bli lite "kortare"  haha men yakop körde på han, trotts att dom var lite stora för honom med. Men för mig var det typ 8 storlekar större än min egen ;) haha

Vi filmade när vi åkte när Diana filmade mig så ramlade jag i filmen 3 gånger - hahah komedi ( ja skyller på skridskorna)
men tyvärr så var filmen för lång för att kunna läggas upp så den får ni inte se. Men den där yakop åker har jag laddat upp så den kan ni gott å väl få se, dock så ramlar han inte eller gör något speciellt roligt, för självklart så hände allt det precis när vi slutat filma...otur för mig o er ( mina läsare ) men tur för yakop..?. Nåja bilderna är klickbara och filmen äre bara å njuta av.  Ps. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag skrattade idag med dom här människorna, ja tror nog inte att ni (läsare) riktigt förstår hur sjuka dom här människorna är tillsammans det borde vara olagligt
  .. ...bless n Love to palestina<3

Diana Mad klubban på isen

Yado på griller ;)

Syster, Jag & Yakop

Yado i Spagat





Kommentarer
Postat av: Deylicious

Hahaha sant, fett rolig kväll! Men det blire väl alltid när man blandar bettan me deydey! <3

2009-02-05 @ 14:16:01
URL: http://smokinashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0