Gaaalen Kryssning =)

Hejsan gott folk, nu har jag äntligen "landat" i Sverige. Tro mig detta var en båttur som hette DUGA, satte sig långt in i hjärtat, kropp o själ. Jag kan tyvärr inte skriva ett helt inlägg om båten för ni skulle A-L-D-R-I-G palla läsa det, knappt så man orkar läsa när jag flippar till det ibland och berättar om en dag (oftast så berättar jag kortfattat om ett per timmar under dagen) då resultatet blir att man får skrolla ner flera gånger. och nu ska jag berätta om 24 timmar? timmarna innan och efter? Nej nej nej, det pallar jag inte ens. Jag berättar kort fattat vad som hände och gjordes dom 24 timmarna och går in på detaljer i enstaka inlägg, jag siktar på att det kommer att bli MINST 5 inlägg om båten - haha jag vet CRAZZZZY!!

En massa mass bilder togs med. Bara med min kamera togs det 1200(nånting) bilder. Och då kankse jag ska berätta att det fanns ytterligare 4 eller 5 kameror till på plats varav en togs det bilder med mycket, mycket flitigt ( yosef) haha =)
Som sagt jag bärjar med dit resan..piiiz


Kommentarer
Postat av: Siima

Viv ill ha upp ALLA bilder o ALLA detaljer WOHOO ÄLSKAR BILDER ASSÅ!! =D

2009-02-18 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0