Torsdag...

Jag vaknade otroligt sent idag, vilket jag inte gjort på flera veckor, vilket resulterade i att jag blev sen till träningen. Jag brukar vakna vid 12, men jag vaknade halv 3. Fick väldigt brottom då eftersom att jag skulle iväg till Stenhagen för att träna Young Vibez. Det gick jätte bra och det blev en hård träning för tjejerna. Två nya koreografier började vi med, som är långt ifrån klara och vi avslutade även den nya koreogfarin som vi började på för två veckor sen, dom är så duktiga och lär sig så snabbt nu förtiden... *stolt tränare *  =)

Nu sitter jag hemma ( hos mamma som vanligt ) sitter o planerar lite i mitt eget huvud om vad jag ska hitta på när jag fyller 20. Beslutsångest, sånna dagar som idag vill jag inte göra något speciellt bara vara med mina nära och kära, men en tjej kompis tyckte vi skulle hyra en lokal och festa å äta middag ett par stycken (lokal så att man slipper olyckor och städning hemma ) men som sagt vi får se hur det blir, ska tänka ut något värt man kan hitta på.

Nä.. jag är faktiskt helt slut, trött och har ont i typ hela kroppen ska nog ta ett bad och sen hoppa i mina sköna mjukis kläder, slappa framför tv:n, mysa och sova...låter väll bra?!  Bilden är från dansträningen idag på min Young Vibz-are =)
ha en trevlig natt =)






Kommentarer
Postat av: fatmaM

nej bror dt e cash där

2009-02-20 @ 01:40:52
URL: http://metrobloggen.se/missfattyy
Postat av: Anonym

jobbar du lika hårt i zumbas?

2009-02-21 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0