Om Bloggen o mitt Skrivande!!

Det är när frågorna kommer som man inser hur många det är som vet vem jag är, känner mig, känner till mig, eller har en kompis kompis som är vän med mig som läsaer min blogg. Det är folk som känner till mig, har hört talas om mig och får chansen att säga "vad dom vill" utan att behöva berätta vem/vilka dom är. Det finns säker en massa som absolut inte känner mig med som har frågat frågor, men det skulle vara roligare om ni ville fråga lite mer. Ja menar, jag har ju 300-350 läsare per dag och jag tror att det kanske handlar om 50 MAX som kännder till mig sedan tidigare. Vissa är bara nyfikna på vad jag har för mig, dom kanske till och med "hatar" mig fast dom läsaer min blogg.

Jag lämnar ut mig själv väldigt mycket i min bogg...men tro mig det finns tusen saker som jag håller undan för er. Men det mesta får ni ta dela av vilket man inte får i så många andra bloggar. Det är bloggar som min som folk tycker om att läsa och jag tycker faktiskt att det är sjukt roligt att skriva i bloggen med. Jag har alltid älskat o skriva ända sedan jag var liten. Skrev alltid "dagbok" jag har minst 6st fulla hemma jag har en hel bok som jag fyllt mina dikter med...osv...

De flesta bloggar skriver. "Hejsan idag har jag..bla bla bla... nu är jag bla bla och imorgon ska jag bla bla." Det är skit tråkigt att läsa en blogg där man inte lämnar ut sig särskilt mycket. Jag tycker att det är ganska onödigt att blogga med, då kan man lika gärna skriva en dagbok eller något åt de hållet.När jag bloggar om jag är glad, så blir jag gladare och jag eledsen så blir jag gladare. Jag är bra på att få ut kännslorna i text och formulera mig och säga det jag vill ha sagt.

Jag tycker att det är roligt att skriva, jag skriver också faktiskt för att jag vill kunna minnnas allat när jag blir gammal. (ja vet att jag tänkt sjukt långt nu, men endå haha) ja men typ när jag får barn och hon blir stor (i min ålder typ) så kan hon sätta sig ner spola tillbaka en massa arkiv och läsa om vad jag gjorde, jag kan oxå läsa om vad jag gjort tidigare, sjukt kul tycker jag. Att kunna se tillbaka på vad man gjorde "då" och varför o hur och få tillbaka samma kännsla genom att bara läsa en text... är inte det cool? hahah jag tycker det!! aja ska som sagt svara på lite frågor nu..piiis

som ni ser fick detta inlägg en ny kategori som heter : Om Binta o Bloggen! Tänkte skriva där saker om mig själv och om blogger dårå..;)

Kommentarer
Postat av: j.j

jag håller med dig faktiskt.. och jag diggar verkligen din blogg binta :) hur jag känner till dig? hmm..började läsa din mammas blogg för länge sen och hon brukade länka till din och ja..har sett länkningar till dig på många sidor :) så för ca ½ år sen gick jag in på din sida.. tyckte den var ganska tråkig för att du brukade inte alls uppdatera som du gör nu :D / en 15 årig tjej från sthlm som älskar att du bloggar och tycker att du verkar ha en skit skön personlighet :) .. skrev det här så att du kan lära känna dina läsare också (?) aja PEACE

2009-02-24 @ 15:23:50
Postat av: Sandra

Heey undrar vad du heter på facebook? =D Kram

2009-05-30 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0