Mobilitos..

Ogillar: Sedan jag tappade bort min mobil förra veckan men fick igen den samma dag så har den krånglat. Fört så upptäckte jag att den över delen av skalet på baksidan var borta, spårlöst försvunnet typ. Nu har inte min mobil funkat att smsa till och ibland från på ca en vecka. Men igår när jag självklart har galet lite batterier så börjar en veckas sms helt plötsligt att rulla in - haha det är så roligt för jag har lixom sagt til folk att jag inte kan ta emot sms, men mina vänner är ganska tröga så dom har suttit och skickat smsm och blivigt irriterade på att jag inte svarat typ, haha

Aja nu har min mobil kollapsat helt o hållet, no betterios och no smsos och no skalitos på baksidos. Det här är min mobil, men tänk dig: Kantstött, ingen baksida, färgen är typ borta och "silver" är färgen.


Gillar:  Snart är det iallafall min födelsedag 20 dagar kvar enligt nedräkningen till vänter om bloggen, wohoow.
Då jälvar så vill jag ha en ny mobil, eller så köper jag bara en ny mobil, vet inte riktigt vilken jag skulle vilja ha, men en sonny ericsson med mp3 och hörlurar är ett måste.  aja peace out!

Kommentarer
Postat av: Deylicious

KNAS, DU OCH MOBILER GÅR INTE IHOP ASSÅ!



JAG VEET, FETT TRÅKIGT ATT DU INTE KOM, INTE FÖR DET BLEV ACTION DIREKT MEN VI FLIPPAR ÄNDÅ VART VI ÄN ÄR. JAG VAR HOS SYRRAN MED NEGIN, OSCAR & YADO INNAN VI DROG TILL "SKOGEN". DU FÅR VARA MED PÅ REPRISEN



<3 //DIANA IN THE WOODS

2009-02-09 @ 22:11:32
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Undrar vilken mobil i ordningen det är för det är året? Dessutom: om du önskar dig så dyra presenter, så måste du göra en grej först: Byt släkt och bekantskapskrets. Med vår ekonomi kanske du kan få en ny lucka till mobilen som inte funkar...! ;-)



Alltid något! ♥

2009-02-09 @ 23:28:43
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0