Jag gillar ej stället, men gick dit endå!

ja, ni gott folk.... Det blev en People endå!!
Jag sara och Hengameh rörde oss mot stan (va bara tvungen att tillägga att småttingarna INTE tål alkohol, men ja däremot drack inte en droppe) Sara ångrade sig utan för people och åkte hem till sin pojkvän medans jag och hengameh gick in med hennes pojkvän.Och självklart så träffas man lisisen och drog en dans med henne.Det var ganska mycket folk ute men jag var inte alls så taggad som jag brukar vara. Kännde mig som en uppstoppad valross i världens varmaste kläder. Vad fan tänkte jag med lixom, en långärmad och tjock tröja på krogen...palla - haha aldrig mer iallafall. Här bjuds det iallfall på bilder (eftersom att jag lovat er) trotts missnöjet och jag har inte kännt mig så ful på ett bra tag.. haha aja hoppas ni hade en trevlig kväll!!


Hengameh, Norik & Jag


Lisa & Jag



Kommentarer
Postat av: Mel

Äsch, du vart iaf fin =)

2009-02-07 @ 20:45:31
Postat av: Mel - igen

Binta, du har så snygga ögonbryn! Är det dina egna eller har du tattuerat in de :P ? Vill gärna ha sånna.

Tacksam för svar =)

2009-02-09 @ 14:11:25
Postat av: Lisa

vem är den bleka bruden med gamnacke? HAHAHA puss gumman!

2009-02-11 @ 03:29:40
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0