Har jag trevliga läsare..?

Kul om alla läsare kunde berätta lite om sig själva, eller är det bara jag som ska kasta ut mitt liv på internet?! haha
nej men berätta typ något. vart bor du(stad) o hur gammal är du?...här var en läsare som skrev en kommentar på inlägget

Om Bloggen o mitt Skrivande!! =)


jag håller med dig faktiskt.. och jag diggar verkligen din blogg binta :) hur jag känner till dig? hmm..började läsa din mammas blogg för länge sen och hon brukade länka till din och ja..har sett länkningar till dig på många sidor :) så för ca ½ år sen gick jag in på din sida.. tyckte den var ganska tråkig för att du brukade inte alls uppdatera som du gör nu :D / en 15 årig tjej från sthlm som älskar att du bloggar och tycker att du verkar ha en skit skön personlighet :) .. skrev det här så att du kan lära känna dina läsare också (?) aja PEACE


Kommentarer
Postat av: Angie

Hej Binta!

Jag har läst din blogg sen du började skriva, jag kom in på den för att jag läste din mammas blogg. Tycker att det är jätte kul att läsa om vad som händer i ditt liv.

Jag själv är en tjej på 24 år som bor i stockholm, jag och 3 andra tjej kompisar har nyligen skaffat en blogg där vi skriver om våra helt olika liv i en stor stad =) Du är jätte välkommen att ta en titt på den.

Lycka till med dansen!

Ha en underbar dag/ Angie



P.s vet du hur man sätter text på foton som man lägger upp? D.s

2009-02-25 @ 12:21:57
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com
Postat av: J

Haha, ja samma här, har läst din mammas blogg i evigheter (känns som jag känner er fastän jag inte verkligen gör det såklart...), hennes konstanta länkningarna fick mig in här o det var tillräckligt intressant för att komma tillbaka, du sticker ut än andra trista bloggar helt enkelt!

Du har ett intressant liv och verkar skriva från hjärtat så det blir mer äkta att läsa bloggen om du förstår vad jag menar..!:)

Jag är en tjej på 20 år och bor i stockholm



kram! :)

2009-02-26 @ 10:06:49
Postat av: Linda

Stockholm, 88:a =)

2009-02-26 @ 13:24:39
Postat av: anonym.

Jag är från uppsala, 16 år och älskar din blogg. du är bäst på att skriva och du har ett roligt liv verkar det som.

2009-02-26 @ 13:25:43
Postat av: Sepideh

Jag är 14 år, dansar for YOOO och kliar sossan for MEEE

2009-02-28 @ 00:02:51
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: zambia

hej dinn plattång verkar vara fett bra skulle du kunna lägga upp en bild på den så ja kan se hur den ser ut skulle gärna vilja ha en sådan:):

2009-02-28 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0