Fanta free Jamaica - årets läsk =)

Efter dansen idag så gick jag in på pressbyrån för att köpa en läsk var helt sjukt törstig på något med kolsyra, trotts att jag inte tycker om kolsyra så mycket. Men så såg jag en ny fanta i kylen vid dom "vanliga" fanta free, exotic o allt va dom heter nu för tiden. En egenskap som jag älskar med mig själv är att jag inte är rädd för att testa på nya grejer, jag vill inte ha samma gamla vanliga ( även om det kan va bra ibland) hela tiden år in o år ut så jag kände bara för att köpa och smaka den nya fantan - helt enkelt! Och den var  hur -god -som -helst!! Jag blev kär i den och det är absolut en ny favorit.
Ni alla borde prova på den, skiiit god smak perfekt med kolsyra och smak, och man blev inte meer törstig av den heller som man akn bli ibalnd av vissa drycker. Ni vet så där så man vill ha vatten efter. Inte för söt heller...näää helt perfekt.

Det var iallafall Fanta pineapple jamaica. Den måste ni som sagt prova på, om ni inte redan har gjort det!! Kraam på er!!




Kommentarer
Postat av: Emma

Ska testa fast att jag inte gillar fanta dricker bara cola men det läskande namnet är lockande ;) hehehe....

2009-02-23 @ 13:43:24
Postat av: Givenchy

Haha tror nog att du diggar den lite extra för att den heter Jamaica? :D

2009-02-23 @ 18:05:21
URL: http://www.givveee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0