En mysig söndag =)

Har precis anälnt till Baby B efter ett hårt dans pass. Vaknade upp hos Derias med Mathilde, Ragge o Derias så klart Vi gjorde iordning oss och tog bilen hem till mig, trotts att det inte var så långt att gå. Väl hemma hos mig så käkade vi två mackor och drack oboy, bara jag o ragge eftersom att Mathilde o derias matstrejkar, det är någon ny mode grej som går...att man inte äter något alls. Mina kusiner och morbror från stockholm var hemma hos mig så det var fult hus.

Mathilde, Derias Och Ragge åkte mot stan och våran Stockholms resa blev flyttad till nästa helg, då vi har mer tid på oss. Morbrors fru Karin åkte från Stockholm och hämtade upp sn familj och jag hängde med i bilen eftesom att jag endå skulle dit och dansa en massa =). det var faktiskt riktigt roligt på träningen idag och jag tog i till max på allt som vi gjorde och mina elever var så duktiga så.

Nu sitter jag här hos B med en mage som skriiiker efter mat och som inte har fått ordentlig mat sedan igår kväll på max ( om man inte räknar med de 2 mackorna som blev min fruost) måste fixa käk NU!! Det är fotboll på tv:n just nu, men det ska vi nog ta o ändra på..eller?! själv vill man se någon bra film. Det är söndag, jag är slut i hela kroppen ( börjar återhämta mig från kryssningen, sakta men säkert nu) så det skulle sitta fint med mat, en cigg, film o lite mys.

Hoppas ni haft/får en trevlig o mysig söndag. Tack för mig =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att det går bra på dansen, ska komma och titta någon dag, tror inte jag orkar vara med =( tyvärr. Mira och silvia har kommit hem idag så dom lär ju komma nästa v =)

2009-02-23 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0