Det kom ett ur gulligt mail...

som jag självklart ska svara på här i bloggen, jag klistrade in det men Mina egna svar på alla frågorna markerar jag med fet stil så ni som läser fattar vad jag skriver och vad jag svarar på =) peace

 

Hejsan jag heter Laura jag är 16 år och jag älskar din blogg för att du skriver så roligt. jag vill alltid läsa mer och mer så du får skriva mer roliga saker. Jag tycker att du är jätte snygg och du sminkar dig jätte fint det är inte för mycket och inte för lite. Du är jätte duktig på att dansa och jag undrar om inte du skulle kunna komma till Stockholm eller Södertälje och lära ut dans?. Jag och mina kompisar skulle vilja det. Jag undrar om det är okej att jag ställer några frågor och om du kan svara på dom i din blogg? Ha det så bra och lycka till med din blogg och allt du gör många kramar från mig till dig // Laura

 

 Innan jag svarar på frågorna vill jag bara säga tack och att det verkligen var roligt att få det här mailet =) Japp nu ska jag försöka skriva ner allt roligt jag har för mig, jätte kul att du tycker om min blogg. Jag ska börja dansa i Stockholm på Caribbean Dance Studio så om du vill dansa för mig så trycker du på länken och anmäler dig och skriver att du vill dansa för mig =) så nu ska jag svara på dina frågor =)

 

Frågorna:

Hur ofta dansar du? Så ofta jag kan, har jag inte träning så dansar jag hemma - haha ;)

Hur länge har du dansat? Jag har dansat fram och tillbaka sedan jag var 6år ungeffär..

Vilka stilar har du dansat eller bara provat på? svenskfolkdans,dancehall,salsa,magdans,reggaeton, locking,hiphop/street, Balett, Lapdance, merengue-cumbia-bachata mix, jazzdans, modern dans, affro dans jag har säkert glömt någon för jag har provat på det mesta men inget jag fastant speciellt för som dancehallen och hiphop/street

Vilket land kommer du ifrån? Jag kommer ifrån Gambia & Sverige

Gick du en danslinje på gymnasiet? Nej jag gick ingen danslinje, ångrar mig lite dock. men det finns inga bra dansklasser endå i Uppsala och då hade jag behövt kriga mig till sthlm varje dag. Jag gick Media inriktning Expo

Hur länge har du haft din blogg? jag har haft sendan den 28 april 2008...

Har du pojkvän? Japp det har jag =)

Du verkar inte vara så lång :$, hur lång är du? haha vilken fråga, nej jag är inte lång är bara 158 cm, gulligt vah...NOT!!

 

Jag skulle vara tacksam om du ville svara på mina frågor kram :)

yeah dude, har svarat på dom nu hoppas att du blev nöjd med svaren =)

 

Bjuder på en bild från i sommras på min och lillsyrrään =)

 

  Follow Tonårsdotter

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bara ragga/dancehall nybörjare fortsättning skittråkigt för det va jättelätt, men det var den enda kursen som inte krockade med min konståkningsträning:P du då?

2009-02-05 @ 18:30:37
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: okej :) jag har Karin, vet inte vad hon heter i efternamn:P men hon har typ ett stort hår:P du då?

2009-02-05 @ 18:51:14
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sjysst att inte skriva dina andra systrar , bara en syster om vem u tkr e snyggast

2009-03-02 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0