Alla Hjärtans dag =)

Nu sitter jag vid datan ( som alla säkert förstår, eftersom att jag skriver i bloggen) Men jag blir även fotad av en fotograf samtidigt. Det är en tidning som har intervjuvat mamma och nu ville dom ta en massa bilder på hela familjen. Jag vaknade imorse och kände mig skiit stressad. mamma: Binta om en timme kommer fotografen hit du måste fixa dig och hinna städa innan dess..Jag : en timme? Jag tänker" owh shiet hur fan ska det här gå? Jag är heelt ny vaken.

Får panik och börjar slarv städa så att det åtminstonde ska SE någorlunda städat ut. Efter städningen kastar jag i mig lite mannagryns gröt ( mums) och sen börjar paniken komma tillbaka då jag har 20 minuter på mig att hitta något fin att ha på mig, sminka mig och fixa håret. Det blev iallafall kläderna som jag ska ha på mig ikväll på alla hjärtans dags festen som jag ska på senare =) För övrigt så ska jag bara vara med min familj coh äta god middag kanske träffa B sen också ska jag ju självklart på alla hjärtansdags festen <3

Vi ska ta en massa familje bilder som jag lägger ut senare på bloggen på hela familjen, alla samlade på en och samma bild men även porträtt foton. Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag <3 Min kan iallafall inte bli sämre än gårdagens dag =) Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0