Från att göra ingenting till skämmiga ex!

Just nu så känner jag mig helt seg och sliten i hela kroppen, trotts att jag inte gjort någonting idag. Jag brukar känna så här efter flera timmars träning men nu känner jag så här efter att ha suttit still typ hela dagen. Åkte iväg en snabbis på dagen till sumpan och käkade mat som gjorde så att jag fick ont i magen. Typ magförgiftat ont , alltså inte bajs ont. Jag är övertrött med och har skrattat åt alla dåliga skämt som Teo dragit, till och med när han varit allvarlig. Gaah just nu är mitt liv jätte tråkigt och jag önskar det fanns en danssal i närheten där jag är just nu så att jag skulle kunna döda lite tid. Bio eller inte med Jennifer ikväll?, frågan är om vi orkar. Nä jag orkar nog ingenting, vill nog bara sitta här vid datan och göra ABSOLUT INGENTING.

Har ni tänk på hur tragiskt det är när man ser hur svartsjukan och avundjukan lyser igenom på tjejer. Det är så jävla synd! Visste ni att när en tjej kallar en annan tjej för ordet hora så är det 95% avundsjuka & svartsjuka som talar!!
Nää, jag visste inte heller det men nu vet jag och det är ganska intressant endå för tänk er hur många gånger ni hört er tjej kompis säger att en annan tjej är hora, innerst inne (även om du är på din kompis sida) så vet ju du att det är avundsjuka eller svartsjuka som talar. Så fort vi känner oss hotade så säger vi så om en annan tjej. Om din EX kille går och skaffar en ny tjej fast du fortfarande har kännslor för honom, men han har kastat dig bakom sig och gått vidare så kommer du med sannorlikhet att kalla den nya tjejen för hora, Fast du vet att hon inte är någon hora, du kanske till och med är "horigare" än henne!

Om en tjej kollar lite mycket på dig (hon kankse kollar för du har något riktigt snyggt på dig) PLUS att hon ser JÄVLIGT bra ut, du vet innerst inne att hon ser bättre ut än dig, men det är som sagt inget man säger högt. Du kommer att slänga ur dig en elak kommentar och om tjejn då konfronterar dig med detta så kommer du att kalla henne hora till 99% Det är så jävla synd om dagens tjejer  ( riktigt tragiskt att vi helatiden "tävlar" mot varandra )vi ska alltid göra allting svårare och komplicera till det för oss själva. Vi får typ skylla oss sjäva om vi sitter i massa trassel. Vet ni vad jag hatar mest av allt?? När två stycken kompisar eller bekanta bråkar också ska dom dra in alla andra i det. Om dom har gemensamma kompisar så ser dom till så att dom blir drabbade av hela tjaffset med, det är det värsta jag vet. eller när tjejer säger: Jag vill inte vara kompis med dig om du är kompis med henne. Feeeeeeeeeet töntigt, Feeeet synd bara alltså, barnsligt och omoget. alltså det spelar nästan ingen roll hur gammal man e ,för har man lite vett och skam i kroppen så beter man sig inte så här.

Aja fett synd om tjejer som fortfarande håller fast vid sina EX och inte kan gå vidare, för dom plågar bara sig själva genom att störa sig på allt exet eller hans nya tjejer gör, har jag inte rätt?. Jag har aldrig gett mina EX nya tjejer problem, inte på något sätt och det kommer aldrig att hända. Ja hur fan skulle det se ut om jag sprang till Khaleds (min ex man) nya tjej i Göteborg och började kolla snett på henne bara för att han e kär i henne och dör för henne? eller sitta och terorisera hennes blogg, fecebook, whatever på internet och bara vara allmänt jobbig.Jag skämmer ju dessutom bara ut mig själv genom att springa efter en kille som KASTAT mig och som verkligen inte vill ha mig längre.Nää palla skämma ut sig själv, va fan det räcker! Oj det blev en hel del skrivet endå, ska väcka jennifer nu som har somnat bredvid mig sen ska jag ta en cigg =)

Bless n Love ( sluta HÄRMA (du-vet-vem-du-e) mig på din blogg )


Ps. till alla er som undrar så krävs det INGEN förkunskap om ni vill dansa hos mig, kom som en nybörjare eller om du dansat någon termin =)

Kommentarer
Postat av: Lill Moma

ååh jag vill dansaaa :(

2009-08-26 @ 22:06:06
Postat av: Karin

Kloka ord av en klok tjej. Vi tjejer border ju stå upp för varandra och inte smutskasta varann! Kram

2009-08-27 @ 09:37:13
Postat av: Anonym

Det är så jävla sant att man inte ens finner ord haha! klockren blogg I DIG IT!

2009-08-27 @ 17:03:02
Postat av: Midia :)

" Vet ni vad jag hatar mest av allt?? När två stycken kompisar eller bekanta bråkar också ska dom dra in alla andra i det. Om dom har gemensamma kompisar så ser dom till så att dom blir drabbade av hela tjaffset med, det är det värsta jag vet. eller när tjejer säger: Jag vill inte vara kompis med dig om du är kompis med henne. Feeeeeeeeeet töntigt, Feeeet synd bara alltså, barnsligt och omoget. alltså det spelar nästan ingen roll hur gammal man e ,för har man lite vett och skam i kroppen så beter man sig inte så här."



SÅ FUCKING KLOKA ORD BINTA!!!

2009-08-27 @ 19:56:48
Postat av: Anonym

så jävla rätt =)

2009-08-27 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0