Urf från 2006-2008 i bilder!

God morgon =)
Yippie idag är det första dagen på urf och vi ska dra dit klockan 12.00 jag och mamma för att hämta ut våra artist band, vi ska möta Mathilde, hennes mamma, vendela hennes mamma och aida för att sedan tillsammans gå och hämta ut banden =) Åh det kommer att bli så otroligt roligt, jag ser verkligen fram emot festivalen det här året ( skriver det som om jag inte gjort det varje år lixom) haha för er som inte följt min blogg så hade jag tänkt att dela med mig av ett få tal av alla miljoner bilder som jag har från urf - haha hoppas att ni får en bra dag även om vi inte ses på festivalen =) Bless n love


Så här såg min sminkning ut 2007 ( vilket  inte var så roligt att göra om året efter, eftersom att halva uppsala då kom dit med rasta ögonskugga)

2007- Becca, jag, Samantha & Fia

2006 tror jag dett detta var =) hahaha va fuuula vi va!!

2008 - Mathilde, jag & selam

2008- Vendela, Mathilde och jag

2008- dansande tjejer i tältet =)

hahah alla ville ta bilde med junior reed haha

Han va fett skön som börja chilla med oss på festivalen :P haha

Lillebrooor Mabbe =)

Tjejerna och jag träffade Beenie man för första gången då, här va han sliten och skulle precis sova när vi fårgade honom 1000 miljoner frågor på hotellrummet!! hahaha

Jag har inga äldre bilder som e tagna med digital kamera, men mamma har från det allra FÖRSTA året fast i vanliga foton hahah, vi har alltid varit där och kommer alltid att gå dit jag och min familj =) Min familj HJÄRTAR Urf

Kommentarer
Postat av: saay wuut

okej, det här kommer out of nowhere, men måste bara fråga.

Jag vet inte om jag har sett dig, för du liknar en person jävligt mycket.

Var du på kista gymnasiums utspring nångång i slutet av maj? Du hade någon rosa klädsel på dig, i think. För jag var där med några kompisar och vi alla åkte tsm på tåget sen mot stan ( alla flippade på tåget me dans och visslingar). Undrar bara om det var dej jag såg..

2009-08-06 @ 13:01:44
Postat av: Anonym

"vilket inte var så roligt att göra om året efter, eftersom att halva uppsala då kom dit med rasta ögonskugga"



Vattenskalle, tror du att "halva uppsala" kom med trefärgad ögonskugga för att härma dig. Ne inte så troligt va

2009-08-06 @ 14:56:18
Postat av: sara

haha po lordag! ha so kul po urf!!!!!! jag kommer kanske dıt lordag kvell! puss<3

2009-08-06 @ 15:09:15
URL: http://saraghofran.blogg.se/
Postat av: Binta

saay wuut : haha neej tyvärr så var det inte jag :P

Anonym: alltså vaddå vatten skalle? haters kan trycka på det röda krysset i det högra hörnet och aldrig mer återvända!! och okej inte BOKSTAVLIGEN HALVA UPPSALA men fler än 6 personer som finns i min bekantskapskrets eller som jag känner och är bekant med mig, som själva sa att dom fick iden från mig för att det VA SÅ JÄVLA SNYGGT!! om du inte vet, yttra dig inte!! och glöm inte, det röda krysset =) peace =)

Sara: okej men du MÅSTE komma lördag kväll, shiet saknar dig lillen =)

2009-08-07 @ 02:42:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: sofialinnéa

asså vem e killen i bakgrunden på bilden på oss? what. helt happy. HAHAH, puss snyggis

2009-08-07 @ 13:51:22
URL: http://comearound.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne är ingen "hater". Tyckte det var arrogant skrivet. Du måste klara av att folk inte hyllar allt du skriver annars känns de ganska löjeväckande. Gillar mycket av de du skriver. men man kan inte prisa allt! "Om du inte vet, yttra dig inte" Nehe men vad mer behöver jag veta än att du skrev de? Peace eller nehe e de inte de ta hand om dig =)

2009-08-08 @ 05:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0