Urf dag 1 [Done]

Nu kom vi precis hem från Urf dag 1. en heeelt rolig och gaalen kväll har det varit Gaaah!! Imorgon får ni mer bilder och detaljer om kvällen som precis varit nu ska jag dricka en massa O´boy, ta cigg och mysa med alla tjejer här =) Mathilde och Sap sover i soffan, Ice och Hagge där uppe och jag uppe med =) Imorogn blir det paaartääääy och en massa, massa dans =) Bless n love =)

ps. Till alla er som skickat mail till mig eller privata/kommentarer på bloggen eller som skickat meddelande på facebook svarar jag på efter festivalen ( har ej glömt er alltså) för just nu har jag mycket att göra och tänka på =)


Family (bilderna e från mammas blogg)

Mathilde & Mamma <3
Sap(som e för svart å ej syns, haha) Isa, hareg, vendela, jai, mabou, jag, mamma och mormor ONE LOVE <3

Kommentarer
Postat av: e

visst är du med i contés nya video?

det var en tjej som liknade dig i den:)

2009-08-07 @ 07:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0