Svar på frågor del 1

Det som är markerat med tjockare text är era frågor och mitt svar är den tunna texten!!

av: Ida

föredrar du mörka eller ljusa killar? ;) 
Svar: Det är blandat faktiskt, men mest så föredrar jag ljusa killar, eller ljusa och ljusa inte helt vita men heller inte svarta killar. Men mycket beror på hur deras personlighet ser ut med.

av: savanah

HEEEEEEEEEEEEJ BINTA!!!
älskar din blogg btw, en fråga bara ..
när ska vi till el gothenburgo? kan vi åka dit snäälla snälla snälla
Svar:  hahah jag älskar din blogg med darling! Jaa vi får ta och åka snart alltså, måste bara vänta på att pengarna rullar in som det ska!

av: Lotten

ska man ha dansat tidigare för att dansa på dina kurser? Jag har aldrig dansat förut men skulle vilja lära mig att dansa som dig. =)
Svar: Nope man behöver ingen tidigare erfaranhet det heter ju nybörjare och fortsätning för er som dansat från 0- 2, terminer ungefärr. så kom som en sprillans ny nybörjare =)

av: natii

Hejhe, Har läst din blogg ganska länge och märkt att dn lillebror har muslimskt namn och ganska många i din släkt. Dom du nämnt iaf. Så jag undrar om du e muslim? :)
Svar: Hejsan, kul att du läst min blogg länge och ja min lillebror har ett muslimskt namn och det har jag med =) Yes Jag är en stolt muslim men jag fastar inte detta år, pga... ja lite saker :P

av: Matilii

Hur länge har du dansat?:)
Svar: Jag började som 5 åring, men har dansat till och från sedan dess och endast "satsat" i ca två år.

av: S

Hej,vad för löshår använder du?
En fråga till har du varit gift min kompis säger det:S. Tack på förhand.
Svar: Hejsan jag vet inte vad det heter, haha kan kolla det nästa gång jag köper hår :P och Yes jag har varit gift , så din kompis har rätt!

av: Natii

heej binta :), På Youtube såg jag en video på dig när du dansar som heter '' binta improviserar'' , som din mor lagt upp. vad heter den låten? . den verkar så bra ! . älskar din blogg btw.
Svar: Jag vet ej vad låten heter faktiskt men tror det är beenie man som sjunger, om det e låten jag tänker på! =)

av: amanda

hej vart anmäler man sig för att ta danslektioner hos er? :)
Svar: Hejsan, om du är helt säker på att du vill dansa på studio 018 så anmäler du dig här: [email protected] och skriver vilka kurser du vill gå. om du är osäker eller vill dansa lite extra bara så är du välkommer till öppethus på onsdag i stenhagen =) OM du vill anmäla dig hos mig för att dansa i stockholm så gör du det här: [email protected] och skriver att du vill dansa för mig =)



av: Micha

hur är du släkt med sap och matilde?
Var har du köpt din svarta handske?
Hur har du förändrar under de 4 senaste åren?
Vad gillar du mest med dig själv?
Svar:  Ja du jag och sal e kusiner på pappas sida. Jag och mathilde är inte blodssläkt men vi trodde det när vi var små för våra pappor jämt sa att dom va bröder - haha så när vi blev äldre och klokare så insåg vi att vi inte va det men är uppvuxna som det plus bästa vänner. hon är ju från kongo och jag från gambia haha men vi e kusiner endå ;)
Mina svarta handskar har jag köpt på en liten liten affär som ligger någonstans vid en affär som heter army i stockholm, mathildes svarta handskar köpte hon på ginatricot i våras ( yes dom fanns där i stockholm) mina andra handskar har jag köpt på punked shop i stockholm och mina andra svarta handskar har jag köpt nära taj mahal i stockholm ( ni vet löshårsaffären) mitt emot så finns en punk/emo affär och där köpte jag dom.
Jag har förändrats sjukt mycket, på alla sätt. Jag är snällare och ödmjukare till att börja med och säger inte ALLT jag tycker längre, haha.  Jag gillar att jag e så social och öppen och har lätt för att umgås och komminucera med alla sorters människor och den gåvan tackar jag gud för!

av:

har du nån kille just nu:) eller äre privat=)??
Svar: Nej det har jag inte. och yes lite små privat är det ju. men om jag hade kille så skulle jag kunna säga ja men det är inte så att jag kommer att skriva i bloggen så fort jag skaffar mig någon ny :P

av: Marion

Hur gör du när du sminkar dina ögonbryn, vad använder du ? :) Dem är jämt så snygga
Svar: ja du jag fyller i mina ögonbryn mörkare för dom är så jävla ljusa ( typ blonda) hahah men jag drar lite sträck o så och noppar ganska ofta, fast just nu sparar jag ut dom :P

av:

har du nån kille just nu :)
Svar: Nope ingen kille

av: Iza

Hej måste bara säga att du är otroligt fin och har nice swaag :D
Jag dansar också och ja undrar om du har några tips när det gäller dans för att bli bättre och utvecklas? Speciellt när det gäller dancehall?
Och ditt hår är det lockigt egentligen?
många frågor hehe ha det så bra :=)
Svar: Tack så jätte jätte mycket =) Hmm ja du jag har inte riktigt tänk på det men jag tror för att kunna bli en duktig dansare så tror jag det är viktigt att man är så bred som möjligt och inte bara dansar det man tycker är roligast.För du kommer att kunna utveckla sig själv så himla mycket ju mer du dansar och bygga roligare koreografier. Jag älskar att blanda stilar vilket kanske syns i mina koreografier?!. I dancehall så är det viktigt att ta in ALLT. alltså om du gillar den "manliga" och hårda dancehallen så är det lika viktigt att du tränar på den mjuka "feminina" och tvärt om. Försök att lägga in en liten egen touch av dig själv med, då kommer du att kunna utvecka det på ett bättre och snyggare sätt. MItt hår är något mitt emellan lockigt och rakt - hahaha fett skumt hår har jag!

av: Iza

en sak till, bästa dancehall låtarna??
Svar:  Det är svårt men en låt som är en klassiker nu e väl : busy signal -step out! jag kommer aaaldrig att tröttna på den.

av: dont get pissed

hej jag ville bara säga att du va skitful! jag såg dig i sthlm. När du dansar så ställer du dig jämt på huvudet. VARFÖFR?? imponerar du genom att ställa dig på huvudet? Jag ser dig på vart enda jävla ferre, lägg NER. du e ju förfan vuxen nu. Du försummmar bara din familja lilla TELETUBIES.

You have to grown up bayb

Svar: Fett synd!! Stackars lilla hater lixom! Ja tyck att jag e skit ful, har aldrig sagt att jag e skit fin eller bett om din åsik! För att det är ett danssteg som är så gryymt, om man gör det med kännsla =D. Imponerar? haha känner du dig imponerad? om inte så har jag ju inte imponerat på dig ialla fall. Jaha vilka fester har du sett mig på då? ( palla att du skrev FERRE haha) om du har sett mig där så antar jag att du varit där själv och hängt. Har dessutom inte varit på fest på år och dar.!! Orka att du ens kommenterar min blogg!



Im blind to u haters!!
Dyker det upp fler barnsliga haters kommentarer eller frågor så tänker jag inte publicera eller svara på dom, det är bara slöseri med tid som jag inte har och gillar ni inte bloggen så behöver ni ju inte läsa den, så enkelt är det. Tryck på det röda krysset i det högra hörnet och besök aldrig med www.tonarsdotter.blogg.se. Varför gå in på min blogg om man ogillar mig? ni provicerar ju bara er själva gaaah, människor alltså!

Kommentarer
Postat av: jossan

big up! fuck dem haters!

du är grym. nästa shisha, lätt. om du inte redan är så grym alltså, det är frågan!



totaldiggar dig, rådiggar dancehall dancin och älskar musiken.



keep up the good work!

2009-08-28 @ 18:25:18
URL: http://yosefin.blogspot.com
Postat av: Chiqita

Låt dig absolut inte påverkas av folk som hatar. Dem är bara avundsjuka, o anledningen till att dem trycker ner en är för att dem tror att dem ska må bättre om dem förolämpar någon som dem anser vara bättre en vad dem själva är. Alla har hatare och om dem inte tyckte du var bra så hade dem absolut inte besökt din blogg. Kom ihåg att det är den som hatar som som mår värre än den som blir "hatad"..fett omoget är det iaf.

2009-08-28 @ 18:59:57
Postat av: FMM

haha frååågestuuuund i min bloooooggg. första gången ever!

2009-08-28 @ 19:10:29
URL: http://missfattyy.blogg.se/
Postat av: Sefiana

Alltså du är grym. Utifrån det jag sett på din blogg så verkar du vara en underbar och vacker tjej. Och de människor som hatar är uppenbarligen avundsjuka på dig och jag klandrar de ej för du har THE WHOLE PACAGE !!! Och att stå på huvudet och göra det du gör är inte så lätt tro mig jag har testat hahaha ( gick inte så bra btw) men du gör den till och med bättre än Shisha, Fortsätt med det du gör =)



Much love 'N Respect =D

2009-08-28 @ 19:42:46
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Shake what your mama gave ya´!

2009-08-28 @ 21:07:46
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: hazel

hon vill va dig binta och du är inte alls ful mmmmmm mullatter gillar vi alla hahah :D

2009-08-28 @ 22:41:04
Postat av: Cel'Dara

Haha, du är GRYM Binta!

2009-08-30 @ 12:20:42
URL: http://celdara.blogspot.com
Postat av: Jenifer

wtf!!!? du e gryyyyymt snygg! idiot som kommenterade!!! :P säkert en avundsjuk tjej :D haha synd att det alltid ska komma negativa kommentarer!!! du e sjuuuuukt cool iaf! :) så grym på den där bilden:D lite rihanna-stuk! som hon va i början av sin karriär du vet? när hon va fett snygg :P som durå! skit i alla haters!!

2009-08-30 @ 17:44:41
Postat av: lolita

För att vi älskar dej! African queen

2009-10-23 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0