Semifinal i Reggerton SM 2009 pa La Isla

For det forsta sa var jag sa fruktansvart trott efter hela dagen i kungstradgarden och efter allt spring fram och tillbaka. Jag var helt slut och as trott nar tavlingen drog i gang klockan 01.00 pa natten och skulle nastan gjort vad som helst for att flytta den till en annan dag och bara fa sova ut, men nej nej ,sa gick det ju inte till och jag kampade mig verkligen dit, jag kampade verkligen for jag lag och holl pa somna strax innan syrran, hadde och bumbi gal stormade rummet som jag sov i for att borja fixa i ordning sig - haha. Efter det sa ringde vi i alla fall en taxi (orkade inte ga nagon stan, vi var helt slut) som tog oss fran dorren anda fram till La isla i fridhemsplan dar vi motte upp Linda El Soudi som skulle med in och fiesta med oss =). Efter manga om och men sa var det antligen dags for tavlingen och fran borjan sa skulle vi bara kora 2 ronder men vi korde 6 :O sa ni kan ju bara tanka er hur trott jag var efter 6 HELA latar och en uppvarmning, jag hadde NOLL KOMMA NOLL,NOLL  KRAFTER KVAR!!! Jag orkade verkligen inte, sa jag bara stod dar och rorde mig lite grann for att inte aka ut, alltsa jag var verkligen slut i heeela kroppen och fattar inte ens sjalv hur jag orkade, men men ni far se tva video klipp - haha man ser verkligen hur trott jag e det ar den 4:e ronden vi dansade och den 5:e.

Kommentarer
Postat av: nazanin

Jätteduktigt Binta! :)

2009-08-16 @ 19:44:50
Postat av: sugarrr

hahaha daamn va ni shaka loss ^^

2009-08-25 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0