jag ska trana for att komma till grancanaria!!

Hejsan alla glada manniskor =D
Sorry for att jag har varit lite off dom senaste dagarna men ni fattar inte hur sjuuukt mycket jag har att gora och bokstaver med prickar over kan jag inte heller skriva :P haha. Nu ska jag till Rissne med tjejerna och killarna for att trana, trana och traaana infor SM i reggaeton som ar nu pa fredag pa la isla och infor varan show i kungstradgarden nu pa fredag under 08 festivalen som pa gar i Stockholm for fullt =) aah det ska bli sa roliiigt hihi. En ny mix e fixad med och jag jobbar pa att bli en battre mixare :P haha! Nu har jag proppat i min en massa slovaki (stavning?) och ar fullkomligt matt. Ska ivag for att hamta nyckeln till danssalen sedan sa ska vi dansa hela natten lang tills ALLA stegen sitter till 100% Gaaah!!

Lite bilder fran URF!!

Halva Mathildes Anziiikt!!

Love U kuz!! hahaha kolla michelle =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vart kan man köpa handsken du har?

2009-08-12 @ 22:50:36
Postat av: elina

souvlaki ;)

2009-08-14 @ 01:00:55
URL: http://eschlajnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0