Hagalundsdagen!!

Dagen börjar med dans hela dagen på caribbean dance studio som hadde öppet hus och för er som inte har anmält sig än till min kurs, gör det nu, nu, nu för den är så gott som full, vi kommer kanske att dela upp dancehallen på två lektioner istället för en eftersom att det är så många elever som har anmält sig till den =) Efter dansen så umgicks jag och pratade lite med farbrors fru innan jag åkte till fridhemsplan och mötte Jennifer för att sedan ta tåget mot solna. Vi skulle till Hagalund för att kolla på allas våran favosit "faal" som uppträdde med Ice och sedan så skulle vi se Ken ring. Många andra artister uppträdde också men det vad ken och flex vi var där för att titta på. En massa saker drog ut på tiden under kvällen så Ken fick korta ner på sitt, en aningens. Han körde en kort snutt av ALLA gammla låtar som alla känner igen på ett eller annat sätt och sedan några nya. Den allra nyaste som han har gjort till sin syster som jag tycker är absolut den bästa låten han gjort någonsin framförde han inte, men det kan jag förstå eftersom att den är så kännslig. Här kommer lite bilder, mer bilder och videor kommer jag förmodligen ladda upp i natt eller imorgon, dans videor och en härlig piercing video =) haha



Älskling på scen =)

Muhammed "flex" Faal

Ken (the king) Ring =) Och två utav hans kidz på scenen. Rebecka & kelian

Ken och Bianca =)

Ken och Jennifer =)


Kommentarer
Postat av: Safia

asså du måste vara den mest patetiska tjejen jag någonsin sett !

När man läser vissa saker så tkr man att det låter helt okej, sen när man förtsätter läsa så har du skrivit helt tvärtom och skriver det du inte vill att folk ska skriva till dig, du tror du är väärsta tjejen & typ Uppsalas KATTIGASTE ! ppsss...

du måste tänka igenom innan du skriver lilla flicka, men du har fortfarande tid att lära dig ! Lycka till i framtiden & hoppas du får lite vett i dig :)

2009-08-31 @ 19:11:31
Postat av: Streaksa

Avundsjukan vilar aldrig...haha....varför läsa hennes blogg om du tycker att hon är patetisk...undrar vem den patetiska tjejen är.....



Binta, har bara träffat dig typ 2 ggr och tycker att du är en cool tjej, det är kanske de avundsjuka som behöver lycka i framtiden...



Ha det bra och försätt att va som du är :)

2009-08-31 @ 23:37:15
Postat av: Anonym

jag har läst igenom HELA din "frågor och svar" kategori och jag hittar inte vart ifrån du har köpt dina skinhandskar.. jag vill bara ha svar på vart ifrån de på din header är ifrån? (A)



föresten, hissar din blogg. de är bäst!

2009-09-01 @ 14:26:55
Postat av: Anonym

Bintabintabinta, vaf** ska jag säga?

jag älskar din blogg, bokstavligen; Ä-L-S-K-A-R

de finns så jätte många bloggar man kan besöka och så men av någon anledning så klickar din blogg med mig.. tycker du är så ball och har en sådan stil som passar dig perfekt.

skriver från sthlm och måste säga att sthlmare är ingenting med deras bloggar bredvid din förjävla sköna blogg.

2009-09-01 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0