Faktum är att Hösten är här!

Kommer ni ihåg när det var så varmt att man bara var tvungen att åka iväg och bada. Det var så varmt att sveriges kallaste vatten var helt underbart skönt att svalka sig i. Kommer ni ihåg sommaren 2009? För det gör fan inte jag. Jag kommer ihåg sommaren men inte som en sommar ska bli ihåg kommen. Det var en sommar med två veckors värme å resten av tiden har det bara varit skit väder och tyvärr så har jag inte kunnat åka iväg en vecka till ett soligt paradis heller, eftersom att jag har varit tvungen att dansa, träna och undervisa. Det har krockat med roliga saker hela tiden. Och inte för att jag inte tycker att det är skit kul å dansa men en veckas värme är ju inget man tackar nej till heller. Jag vet inte hur vädret ser ut där ni befinner er just nu men här där jag är så är det kallt, regnigt och ett riktigt jävla sverige\piss väder och hösten är så gott som här, det finns ingen sommar mer, sorgligt men sant. Det är bara att inse att skolan har börjat, folk har börjat jobba, slita, kylan är här och det är nu vi går i ide. Det svenska folket är på väg in i mörkret och vi blir slutna och instängda i våra tråkiga gråa färglösa hem. Vi blir otrevliga, ännu mer själviska och snart börjar den där jävla jul stressen med. Nä Usch för sveriges vinter halvår. Jag ska iväg till mc donalds för å trösta mig med en fet plus meny nu. Vi hörs. Bless n love.

Kommentarer
Postat av: M

Ah men shit lägg av.. Tänk om det var sommar året runt. Gud vad Sverige skulle va underbart då va!



Peace!

2009-08-19 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0