Blackout!

Zumbas är på väg hit, vi ska dansa och träna till den nya mixen och dansen som vi ska uppträda med på urf. Aida är på plats och dom andra tjejerna är på väg. Jag tänkte däremot bjuda er på lite dansfilmer dom kommande dagarna, det är jag och Vendela som startat en ny dansgrupp som heter Blackout, vi kommer att göra en del uppträdanden tillsammans nu innom två veckor både i stockholm och uppsala, så ni är välkommna att komma och kolla, det första som händer är ju då Uppsala reggaefestival och det gör vi tillsammans med Zumbas =) Här kommer först en intervjuv som mamma ville göra med oss först o främst till sin blogg, men nu finns den ju på youtube så jag lägger in den här med!! ( observera alla fel jag säger och konstiga uttal :P hahaha)

Del 1

Del 2

Kommentarer
Postat av: tess

diggar din blogg väldigt mycket & ni är grymma dansare =) lycka till i fortsättningen!!

2009-08-05 @ 16:41:29
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: ouraka

kan ni snälllllaaa börja med danskurser i Uppsala sen i höst! Jag har mailat till dig tidigare också haha :) Jag tror att jag såg er på bj för förra veckan dansandes! hallååh ni e för bra! dödar mig....ja vill också :) hare bra!

2009-08-05 @ 17:34:27
Postat av: E

fiin blogg =)

2009-08-05 @ 22:33:06
URL: http://donthaffidread.blogg.se/
Postat av: Lil B

ouraka: Jaa det kommer att hållas dansklasser till hörsten mer om tid och hur du anmälder dig kommer i bloggen :P

2009-08-06 @ 00:18:14
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: knutby skolan om du minns ;)

nämen scchyyst blogg hörru

2009-08-06 @ 02:03:37
Postat av: E

japp :D i wont!

2009-08-06 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0