Vill ni ha uppdatering..?

Yeah å det är precis vad ni ska få här hade jag tänkt. Vi avslutade med torsdag så kör vi fredag. På fredagen så var sandra väldigt trött efter torsdagens omständigheter så hon sov kvar hos farmor hela dagen medan jag, isa och mina kusiner gick hem till pappa pa och mamma emma (farbror och hans fru) och chillade där en liten stund ( det var då jag skrev torsdags inlägget ) efter det så bar det av mot farmor och jag och sandra började hinka lite lätt. Ner till tunnelbanan och vem ser man där... som ALDRIG åker tunnelbanan jo men det var farbror saihou och hans tre tjej kompisar, så vi åkte tillsammans in mot stan där tjejerna hoppade av och vi åkte vidare mot kungsträdgården och styrde klackarna mot bearns där Notch skulle uppträda.

Det var mycket folk och alla vara glada och det var bra stämning faktiskt. Jag och Sanddra hade överdrivet roligt kan jag ju tala om för er, en av dom bästa utekvällarna på vääääldiiigt länge. Efter en sjukt rolig kväll så tog vi taxi med Nehale & kusinen hem och gick raka vägen upp till farmor och sov, gott som fan sov vi med ;) här kommer lite pics =)

Random!

Jag & Sandra in the publik ;)

Binta & Leandré

Random, Sandra & Jag =)

the dancers =)

Biiintish

Sandra & Jag i taxin påväg hem

Sääändreey

Kusin Ääälieeu & Jag i Taxin

Sandra & Jag fula, fulla & Glada - thats life* =D


Kommentarer
Postat av: hanna

va fin klänning, vart har du köpt den? vill ha =)

2009-04-13 @ 20:56:49
Postat av: j

jag såg dig i rinkeby fbollsplan förra veckan , du va skit fin :)

2009-04-14 @ 13:07:29
Postat av: Anonym

skitfinkropp du har!



måste fråga-har du blåa ögon på riktigt? :P

2009-04-15 @ 01:22:46
Postat av: Binta

hanna: det är en tubkjol och ett linne, men jag fick det till en klänning =)

J: japp jag va vid fotbollsplanen i söndags, Åh taack så mycket =)

Anonym: taaack så jätte jätte mycket =). haha nej nej jag har inte blå ögon det vara bara linser som jag körde med :P hihi jag har ljusbruna som man ser på bilderna i min header tex =)

2009-04-15 @ 02:21:16
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0