Vi drog en Stockholm, lite snabbt bara ;)

Igår så kom Derias hem till mig på "morgonen" ( det va morgon för mig men klockan var typ 2- haha) och hämta upp mig så drog vi in till stan och mötte carro för att sedan dra en fika på cuppido, det var jätte mysigt och vi satt å käkade sallad (muums) och snackade en massa, skickade iväg lite roliga sms med =) haha. ( det va ju 1:a aprill) så ja lurade ett par stycken. Vi satt och pratade och klockan tickade iväg, drog en liten shoppa- med- ögonen- runda på stan med =)

Vi tog bilen till Heiodanstam för att derias skulle hämta ut ett paket och bestämde oss i bilden för att kolla på sverige - serbien matchen, frågan var bara vart vi skulle se den. Vi satt å spånade lite och köre en impuls på stockholm, så fort hem till mig och sedan till derias för att hämta o lämna saker sen så åkte vi till stockholm. Vi kom först fram till Solna men där ville inte tjejerna kolla så vi drog till fridhemsplan och gick till StarBar.

Matchen slutade som den gjorde och tjejerna hejade på serbien men jag höll hårt på sverige som tyvärr förlorade ( tur att matchen inte var någon betydelsefull match - haha) Det var ganska mycket folk på plats och kareoken var på, men jag ville inte skrämma bort alla så jag höll mig i från att sjunga och tog en drink och chillade bara, haha

Efter det så var det några random killar som ville ha skjuts till byn så vi körde dit dom och gick upp till min kusin och sa hej, men vi stannade inte länge eftersom att klockan var väldigt mycket och Derias var trött, det var vi andra med men eftersom att hon skulle köra så var hennes trötthet lite viktigare ;) Sedan så for vi hem till U-town igen ;)

Och nu sitter jag här hos mamma ska in till stan, Möta Hareg sen ska jag hem till matchilde och efter det så blir det dansträning för Young Vibez och Mellan gruppen, bilder kommer ikväll =) piiiz

jag & derias i bilen på väg till Cupido =)

Carro & Jag På cupido =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sett en video på facebook där ni dansar till en asbra låt! det börjar med bara matilde som dansar, sen dyker du upp och sen kommer en tredje tjej, ni dansar på ngt ställe där ni har täckt för en glasdörr, vendela kommenterar genom hela videon "typ go matilde go matilde" och sen zoomar hon in på era rumpor typ :P det låter som om dom sjunger på spanska och så kommer en ljus röst från ingenstans som sjunger typ "wah wah" och sen fortsätter låten :P jag hoppas du förstår vilken jag menar, det är iaf en av videosarna som ni har lagt upp på zumbas dancegroup på facebook! du har kommenterat på videon att vendela är en kommentator på den iaf... jag vill iag veta vad den låten heter för den är grym! kram

2009-04-02 @ 17:49:30
Postat av: Mel.

Låten heter "Premiere Gaou" av Magic system ;)



Älskar er tjejer, ni är för roliga när ni bara dansar fritt :)

2009-04-03 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0