HipHop/Street tävling i skutskär =)

Hejsan alla glada =)
Jag kom hem från skutskärs tävlingen för inte så längesedan, eller jag kom hem till Sandra, rättare sagt. Tävlingen gick så där i singel, som jag tävlade för andra gången bara så gick det ganska bra och jag kom på en 4:e plats av ca. 30 pers eller något sånt åt de hållet jag kände faktiskt att jag gjorde rätt så bra ifrån mig men jag kunde absolut gjort något bättre, speciellt i sista ronden för det var då som jag fastande i aldeless för många sekunde på ett steg just för att jag fick en så kallad "black out" och visste inte riktigt vad jag skulle göra för steg.

Kanske ska betötta att jag improviserar, det gör jag alltid medans dom allra flesta som dansar i brons klassen kör koreografier, men inte jag inte det är bättre å lörsa sig o kunna improvisera, korreografier vet jag ju redan att jag kan. hade jag hafte en bra koreografi idag så tror jag faktiskt att jag hade vunnit ,men eftersom jag inte har det och fick en black out så kom jag 4:a, men jag nöjer mig... jag fick åtminstonde en prick vilket betyder att jag bara behöver en prick till för att komma upp till nästa tävlings klass =)

För mig och vendela gick det inte alls bra i par och jag vet inte riktigt vad det var som hände i början, men det var något allvarligt och vendela skadade handleden kraftigt. Jag ska kolla på video inspelningen sedan som syrran min filmade för att se vad exakt det var vi gjorde fel och hur man kan ändra det för att bli bättre, osv...

Näää som sagt jag e hemma hos Sandra som fixar iordning sig och derias är på väg, vi drar en Stockholm ikväll igen tyvärr kunde mathilde inte följa med pga förhinder...  Jag är fortfarande sjuk och har ätti otroligt m¨ånga alvedon, höll till och med på att spy =(. Jag har inte lika mycket feber nu men jag hostar så mina lungor spricker och snorar som en snorunge på dagis och huvudet dunkar fortare än hjärtat, så det blir en väldigt lugn kväll ikväll, tack o loav... det kanske kan behövas det med ibland. Jag flyger ju o far titt som tätt, hit o dit mellan städer, danser osv... så¨nu behöver jag vila =) piiiiz









Som ni ser så var det många med och stöttade oss på tävlingen haha. Vendelas mamma min morbror och hans flickvän, min lillasyster, hareg och Sandra =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej jag bor i Skutskär :) Tyckte att jag kännde igen dig men du är väl också kompis med Toni Angelo? :)

2009-04-05 @ 11:57:04
URL: http://alabi.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Hade gärna sett dig live, men nu ser jag fram emot videon i stället!! Grattis till 4:e platsen, det är bra kämpat, särskilt om du inte känner dig kry! :-)

2009-04-05 @ 19:27:33
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

E stolt över er eftersom att ni har ändå inte så mkt tävling erfarenheter lr iaf inte du binta..

Keep doin wat u do.. fjärde plats av 30 e as bra..

2009-04-05 @ 21:17:54
Postat av: Sanna

Jag var där och kollade :D Ni var as grymma! Vill också kunna dansa så, haha :D

2009-04-05 @ 22:09:59
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: ergo

inte kul med alla sjukdomar som härjar ja missa danserna tänkte kolla men har någon magsjuka som inte bryter ut och vill inte försvina

hoppas det går bättre för dig nästa gång hej å hå

2009-04-06 @ 08:00:41
Postat av: j

hahah leveru?

förresten har sett dig i bromsten 2 ggr knru nån där xd ?

2009-04-08 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0