Kortfattat om helgen bara =)

en sjukt underbar helg med sjukt fint väder har det varit.
Jag och Sofia drog en Stockholm i fredags, bara sådär. Vi tänkte dra till people men klockan 21.00 på kvällen så kom vi på att vi lika bra kunde åka till sthlm med sista tåget så att vi slipper gå upp tidigt och behöva göra jobbiga grejer osv..  Vi åkte till farmor och drack lite te och åt mat innan vi bumsade ner i sängen, små snackade och somnade gott som två små barn =)

När vi vaknade upp på lördagen så var det kaoooooos kan jag ju tala om för er. Jag orkar inte ta vad det handlade om, men fula-fiskar är bara förnamnet. Jag och sofia åkte in till stan och mötte upp vendela vi gick på en audition som vendela hade anmält gruppen till... hahahaha säääger jag bara alltså. aja allt ska man visst vara med om här i livet  ;)

Vi drog en runda i sthlms city och sa hejdå till vendela innan vi rörde oss mot farmor, igen. Det var hur varmt och fint väder som helst och vi satt ute och njöt åt både det ena och det andra innan vi gled upp mot farmors crib igen och chillade i soffan och latade oss med farbror Saihou. På kvällen så skulle bland annat mina kusiner uppträda i rinkeby skolan. Vi gick dit för att kolla på dom. Jag har inte hört honom köra något sedan flea år tillbaka men han har utvecklats sjukt mycket och blivigt mycket bättre och han har skippat att rappa på svenska, yeah det är engelska som gäller =)

Efter det drog jag och sofia till starbar och hängde där en stund innan vi gick till berns och festade oss lite lätt =) till en början var det inte mycket folk alls men sen ramlade det in en hel hög och det var propp fullt... föör mycket folk alltså, trotts helgen innan löning. Mycket trevligt var det iallafall =)

Söndag så dansade jag i odenplan och jag kände hur roligt det faktiskt var =) körde en ny koreografi med tjejerna som jag tror dom kommer tycka om faktiskt =) Nu är det Måndag och jag sitter hemma hos mamma och ska ut o boka tvätt tid. ses sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0