Telefon terroristen!!

nun nsitter jag här igen, mitt i natten och knappar på lill datorn fast jag skulle göra vad som helst för att få sova. Jag är inte så jätte trött längre eftersom att jag sov någon timma hemma hos Sandra innan jag tog natt bussen hem till mig, men jag är verkligen trött. Någon stressar mig oerhört mycket och någon svarar varken på sms eller telefon stamtal denna någon gör så att jag sitter här mitt i natten som en idijot och tror det har hänt någonting. Jag känner det på mig, att någonting serious har hänt och jag kommer endå inte att kunna sova försen jag vet vad det är som hindrat min vän från att sms:a eller ringa. Jag fick ett sms och någon mnut efter det så försöker jag att ringa och sms:a men får inget svar.

Om inte jag hade försökt nå personen och bara skrev ett sms tillbaka som hon inte svarade på så skulle jag kanse tänkt annorlunda. men denna person brukar alltid svara och speciellt när jag ringer. och sedan så kommer den där äckliga magkännslan och klockan är MITT I NATTEN dessutom, nä nu jävlar är man orolig. Ska försöka ringa ett par 100 gånger till innan jag lägger mig och försöker sova. Somnar jag så kommer jag endå att vakna upp varannan minut och checka teefonen. Gaaah vad jag hatar sådan stress... att vara otolig över en vän!!

Gaaaaaaaaaaaaah, svara då!!!


Ps: jag har svarat på alla era frågoroch kommentarer i kommentarerna på varje inlägg från coh med Flo Rida´s release party , vad bra vah =) så det är bara att gå in och läsa! (kommentarerna börjar rulla in nu, det är bra..fort sätt så, man vill skriva mer då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0