Mycket dans och en febrig binta

Idag var jag på uppvisningen på grand och det gick inte alls bra, tyckte jag. På videon så ser det helt okej ut men jag kände mig inte alls frisk och kände därför att jag inte gjorde dansen helhjärtad till 100% ... 60% av mig var någon helt annan stans och 40% på scenen, så aa ni fattar att jag inte mådde så nice.

Jag har varit sjuk i två dagar nu och haft feber, det är inte roligt kan jag tala om fer er speciellt inte nu när jag har så mycket VIKTIG dans i helgen. Imrogon bitti klockan 8 så åker vi licksom från Uååsala för att tävla hiphop street, jag och Vendela men jag känner mig inte alls pigg på att dansa, plus att på söndag har jag min klass i Stockholm .

Nu är klockan halv 2 och jag sitter hemma hos sandra aldeless ensam. Sandra och tara skulle gå till Bj ikväll egentligen men dom hoppade över det och bestämde sig för att stanna hemma med mig, men sp ville dom till burger king och jag är som sgat sjuk så jag stannade hemma för att försöka vila upp mig tills imorgon bitti. Döm gick innan klockan blev 12 och har inte kommit tillbaka än :O haha... skulle inte förvåna mig om dom drog en Bj endå ;)

Hassan & Sebbe var här och chillade en stund med och vi kollade på ballar av stål, heeelt craaazy roligt progrem det där alltså - haha =) Sen så skulle grabbarna röra sig hemmåt mot gottsunda. Broor ringde mig för en stund sedan han var med grabbarna och chillade lite, kollade om ja inte ville komma förbi, men som sgat jag är sjuk coh orkar inte göra något som kan förvärra min situation :P haha

Nää klockan är faktiskt mycket jag ska ta en cigarett, halstablett och sen ska jag nog krypa ner i sängen. natti natti =)

Kommentarer
Postat av: amie

Är du halv kongoles ?

2009-04-04 @ 02:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0