Min mage skriker efter mat!

Var förbi censius skolan här i Uppsala eftersom att Cheyenne(sjunger) och Vendela (dansar i zumbas) hade uppvisning på skolans vår show som var idag. Dom båda två var jätte duktiga och cheyenne är helt sjukt duktig på att sjunga tro jag filmade lite med så jag lägger in klippen i detta inlägg lite senare när jag har kommit hem för just nu är jag hemma hos en kill kompis med cheyenne och vi ska snart gå över till mig. Vi sprang runt som galningar och satte upp en massa music jam afficher överallt i skolorna osv... så jag är faktiskt heelt slut och seg i skallen. ska hem, färga håret och äta en massa mat för jag är inte liiite hungrig ska jag tala om för er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0