=)

Det är måndag och ikväll drar jag, Tara & Sandra till stockholm för att lyssna på Florida som kommer till sthlm.
Men innan dess så ska jag vänta på en tjej som är påväg hem till mig för att få längre hår! Yes jag ska göra hårförlägning på hennes, sedan drar jag direkt in till sthlm för att träffa en vän och sedan så är det Flo Rida's release party som gäller, det kommer bli nice. Har ju alltid roligt med tara & Sandra med =) weeei. Nu ska jag duscha och fixa det sista innan jag GITT!


Ps. Sessen har bara ett par trosor!!!! :O ( Usch, nu får du sitta och skämmas ditt äckliga smuts - hahahaha ) =)

Kommentarer
Postat av: SESSEEEEEEN =D

Gumman du behöver inte boka tvätt tid i tvättstugan, har en tvättmaskin hemma som jag kan slänga in dig, så kan du få duscha dig riktigt rent wallah. Vanliga människor duschar varje dag, men stackars bintisen duschar en gång i veckan. Knas med tvätt tid... när det är många som har bokat tvätt tiderna

2009-04-20 @ 18:24:44
Postat av: Safi

HAHAHA

2009-04-20 @ 21:09:05
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0