=)

Tillbaka nu från en vecka i stockholm. Jag kom tillbaka igår men åker till Stockholm idag igen. Vi har firat farmors födelsedag bland annat och det var hur trevligt som helst, mycket folk var det med en massa massa släkt och vänner. Fint väder har det varit närstan hela veckan, så mycket vårmys utomhus och i stan med glayer har det varit. I lördags så var vi även på Bearns och festade, jag, derias, sandra, farbror & hans vänner. Det var fett trevligt men fööör mycket äckel folk. man kunde knappt röra sig så mycket var det. Aja ikväll bär det av mot stockholm och utgång, tror jag. Men vi får se, måste ringa sandra och snacka liiite =)
Har biljetter bill Bounce föreställningen som är idag på orionteatern i sthlm, men tror nog inte att jag pallar gå. haha
Vendela tar nog över biljetterna, I Think ;)! Ska hoppa in i duschen och fixa iordning mig =) piiiiz

Jag, syster & Mina loveley kusiner på farmors födelsedag =)

Farbror & Jag =)


Ps. Kippy, sluta kommentera i min blogg, hur "snälla" dina kommentarer än är så kommer jag ALDRIG att acceptera dom så du vet. Läs inte min blogg, du smutsar ner den!!

Kommentarer
Postat av: Isatou

Shiit kan den där fucking kärringen ge upp, varken jag lr min familj vill ha någonting med henne o göra...

2009-04-09 @ 15:05:21
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: d

Får man fråga vem den här Kippy är?

2009-04-10 @ 01:05:22
Postat av: Tonårsmorsa

d: Kipi är en psykiskt störd människa som stalkat mig, mina barn och övrig släkt i flera år. Avundsjuka verkar ligga bakom och kanske brist på eget liv? Vem vet? Övriga frågor om henne kan nog tyvärr bara psykvården svara på. Hon tror sig veta saker om barnen och mig och våra relationer till släktingar, som hon uppenbarligen inte har en aning om. Vi har inget med henne att göra och har aldrig haft, även om hon fortsätter kämpa år efter år efter år med trakasserier mot mig och barnen och andra släktingar för att få oss intresserade av kontakt med henne. Tyvärr funkar det lika lite nu som för typ 10 år sedan...!

2009-04-10 @ 19:19:28
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsmorsa

Stilig Pa är, han ser typ ut som en blivande pappa! ;-)

2009-04-10 @ 19:21:15
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Isatou

haha han blir papa på fredag seenast :) ocj får en kusin vitamin till då :) ;)



<3

2009-04-14 @ 20:15:27
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0