är det redan helg? =s

Det är redan helg och jag som inte ens hunnit gör klart allt som skulle vara klart i veckan, stress!! Det är fredag och jag sitter för tillfället hemma hos Sandra och gör inte ett skit. Jag vaknade överdrivet tidigt idag, om jag säger tiden kommer ni aldrig tro mig, speciellt inte du mamma så vi hoppar det. När jag vaknat upp drog jag hem till Tony sedan in till stan för att möta upp Sandra. Vi åkte mot gottsunda och satte upp music jam afficher - överallt!, sliiit.

Efter det blev det mat på cupido i stan, käkade en fet sallad och mötte min älskliingar som jag saknat så =) Mötte upp big sis Murris med, som är i Sverige och hälsar på. Den människan är sällsynt för hon bor inte klvar i Sverige och henne har man ju saknat som fan och vi började direkt att planera en resa, woow. mer om det när det blir akutellt =).

Gled vidare mot sandra och köpte glass i det fina vädret, satt ute, lyssnade på musik och njöööt =) In igen och under den korta stunden som Sandra tog en snabb duch så han jag somna men blev väckt av ett telefon samtal som var båda A & O. Till alla er som försökt att sms:a mig men som inte fått något svar så kan jag INTE sms:a =( vet inte varför men min mobil är cp så ni får ringa eller messa på men förvänta er inget svar - haha :P Det har varit helt sjukt fint väder idag och man blir helt sjukt glad av det fina vädret nu ska jag ut o sola och ta en cigg, bläää på er=D.


Kommentarer
Postat av: Mohammed

Hej, men en fråga bara skulle khaled tillåta att du lägger upp bild på dig och honom när ni inte är tillsammans och efter allt som har hänt mellan er??

Personligen så tycker jag att du ska ta bort den..

2009-04-25 @ 00:07:49
Postat av: Binta

Mohammed: bilden är till och börja med inte p mig och honom, men du kanske missade det?! billden är på mig och min kusin. han sitter på sidan och man vet inte att det är han, om man inte känner honm så ser man ju det. han sitter på sidan och kollar inte ens in i kameran och ingen har frågat vad du tycker om billden heller. Nej vi är inte tillsammans, men vad vet du om "allt" som har hänt mellan oss är lixom.. antar att du är en annan Upsala människia som bara hör saker och sväljer det. aja du gör vad du vill med din blogg så gör jag vad jag vill med mig ...aiiight?!!! ;)

2009-04-25 @ 04:15:45
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivet Binta! =)

Mohammed: FUCK YOUUU!

2009-05-03 @ 02:19:22
Postat av: Anonym

vem är han i röd tröja ? ;$

2009-05-09 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0