Kulturnatten 2008

Dunder dag igår.
Helt underbart från början till slut. Förfest-People-Efterfest.
Kulturnatten 2008 knäckte allt och alla. Tack alla som gjorde min dag,kväll & natt helt underbar.

Sessen,Damien,Ayman,Hani,Mathilde,Malika,Hareg,Rebecka,Åsa,Amelie,Essma,Ali s,Soran, Walid,Khaled,Saed,Ihab,Madi & Maher som kom en snabbis på morgronen -hahhaha


På dagen så var jag och hareg på stadsteatern med min familj - hahahha säger jag bara.
Vi klädde ut oss och blev fotograferade hihi mabou blev en hund som kallade sig själv för Kiabo, haha
(en blandninh mellan Kiara & Mabou, kiara är min fin fina hund ) Bilderna vi tog får ni se någon annan dag, om mamma inte redan lagt upp dom på sin blogg. Vi hade så fruktan svärt roligt igår, hela dagen.

KOllade på vendelas dans uppvisning och andra psykos danser (icke godkända hos mig, alltså korreografierna) dansarna var det inget fel på iaf, bara dte dom hade på sig. Tack Rebecca för att du var kvällens papparatzii utan dig hade vi inte haft några minnes värda bilder. Nu ska jag möta Sofia eriksson (bästaste bästiiis) Är hemma hos hareg har käkat god mat, taccos. e helt proppmätt och nu ska vi ut och härja lite, är ledig i morgon men måste jobba på korreografin till mina små tjejer som jag tränar i dancehall/street.

Mathilde tränar ochså ett gäng småttingar och vi ska göra en korreografi tillsammans så våra småttingar kommer att få uppträda med varandra stg crew & n-gård crew - hahaha.

hahah Dibo är en tjockiiiis, lataste jycken ja någonsin träffat som vägrade gå ut med Hareg på morgonen - hahah
fast jag skulle också vägrat ;) ORKA GÅ UT MED HAREG!!


-bless<3


Kommentarer
Postat av: Vendela

shame on you, gjorde jag inte din dag lyckad :O

2008-09-14 @ 22:36:21
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: mathiilde

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA

2008-09-15 @ 13:49:25
URL: http://mathiilde.blogg.se/
Postat av: Sanna-Theresia

Du glömde skriva Lara!

2008-09-17 @ 15:41:13
URL: http://sannatheresia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack själv Binta, jag hade en sjukt rolig kväll/natt/morgon. :)

2008-09-21 @ 22:23:06
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0