live your life, like I do!

Vissa personer har verkligen inget liv och då menar jag verkligen NO-Life!! Gå in på min blogg och läs hur mycket du vill, du ger mig bara fler besökare, hihi =) Och allt du säger till mig tänk dig i ditt huvud att jag säger det tio gånger tillbaka =) Nog om dig nu för du är inte värd min tid!!


Dansträningen gick jätte bra idag, vi beställde in en massa pizza efterråt och käkade oss mätta =)
Min kusin Mathilde är hemma hos mig vi ska sova nu och vakna tidigt för imorgon ska vi åka till sthlm och spela in en musikvideo med hela dans gruppen Zumbas, det ska bli dunder. Är as trött nu ska göra iordning några mackor och sen sova, God Natt gott folk!!





Got everybody watching what I do
Come walk in my shoes
And see the way I'm living if you really want to
Got my mind on my money
And I'm not going nowhere
So keep on getting your paper and keep on climbing
Look in the mirror and keep on shining
Till the game end, till the clock stop
We gonna post up on the top spot

So live your life, like I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0