Dunder Torsdag =)

   

Vaknade hemma hos Diana efter en lååång och pratglad natt, det va inte okej att jag hade ställt väckarklockan på 10.30 när vi gick och la oss vid halv 5. Dessutom så har jag en arabisk "magdans" låt som alarm signal & det sista man vill höra och vakna til när man sovit så lite är en arabisk låt till små barn, hahahha. Hur som helst gled ner mot stan med Diana och träffade hennes vän, efter det gick vi och kollade ut lite saker vi ville ha från affärerna innan vi skiljdes åt.

Senare på kvällen vi 20.00 tiden så träffade jag Hareg, vi var å fikade en massa gott på storken & snackade lite skit om allt å inget. I love that gir<3. sedan så slog jag en pling till lill nikisen för att sedan röra mig hemmåt med Hareg. Åkte hem till mamma en snabbis för att lämna och hämta lite grejer åkte med Hareg in till stan innan vi skiljdes åt och jag åkte he till Diana & skorpan IGEN!! hahhaha

Kom hem till Diana där Ice & Neggin var, små pratade lite innan tjejerna åkte och kvar var bara jag, Diana & Skorpan (Dianas Katt) haha. Vi åkte runt med bil i uppsala och käkade på Max gick till orangebar och tog oss en å annan drink, sen var det KÖRT!! Baxade as coola sugrör med ...hahha Åkte tillbaka hem till Dianadär vi har tränat sång rösten, rappat & filmat Kääous är det enda ordet jag får fram just nu.

Efter det så pratade jag med X som var helt uderbar, åh I miss you =) 
Imorgon ska jag shoppa sedan så ska jag till fyris skolan för att köra igenom hur hela dans-skiten ska se ut på måndag då vi ska uppträda där för alla gymnasie elever,lärare & annat folk. Så aja vi får väll se hur det går, tror det kommer bli knas med våran nya koreografi eftersom den är så pass ny, kääous!

Nä nu är klockan ungeffär lika mycket som de var igår vid den här tiden då jag inte hade somnat, allt är dianas fel. hahha skojja. Skorpan har somnat iallafall på sitt röda fina täcke och diana ligger bakom mig, ska krypa ner i sängen nu. God Natt min vackra skatt, Du & Jag VI vet =). Sen så vill jag bara säga att det faktiskt inte är något fel på Uppsala, det är fel på folket som bor här & sånna som dig. Helt fucking falks. Mitt nya Motto = Peta falska vänner, innan det går föör långt!!


Det här ÄR Dianas, Min, X & Os låt :) chopped and screwed!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tänkte bara fråga vilken tid ni kmr uppträda på fyrisdagen? Det är väl på Måndag den 20e :D

2008-10-18 @ 12:12:53
Postat av: Binta

Hejsan det är 3 gånger vi uppträder. Första gången är kl 10.00 andra gången typ halv 12 eller 12.00 och sista gånger är 13.30 :)

2008-10-18 @ 12:39:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: fanny

redan att folk är falska i den här stan .. :P

2008-10-24 @ 15:45:36
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0