Shopping, Pizza, Dans & Diana!!!

Sitter hemma hos systrarna Ivis. Bella och jag har vait på stan i några timmar shoppat en massa underkläder, leggins mössa & vantar. Vi käkade en fet pizza & kebab, as gott. Och nu sitter vi bara framför tv:n och degar, ska kolla på film nu och efter det ska jag röra mig hemåt. Imorgon ska jag dansa hela dagen fan vad skönt det ska bli att få komma in i danssalen och dansa av sig en massa. Ska träna YoungVibez med, dom har blivigt riktigt duktiga alltså, kan ju bero på att dom har en bra tränare, eller vad säger ni??!. Vi ska börja arbeta på en ny koreografi så vi får se hur långt vi kommer på den, vad det blir för låt och vilken stil vi ska köra, Hiphop/street eller Dancehall eller kanske lite blandat, vem vet ;)

Har precis pratat en timme med Diana, dunder tjej. Har saknat henne som fan. Vi snackade på om allt mellan himmel och jord och samtalet gav mig faktiskt en funderare på saker å ting, bara positivt dock. efter allt som hänt så sitter vi nu i samma båt du & jag. Tack så mycket allt du sa behövdes höras från just dig, tror ingen hade sagt det bättre. Gott råd, kloka ord & kärlek det är allt jag kan säga. Tack hayatii det behövdes verkligen min lilla favorit arab.


Jag & Diana för längesen (ah ja vet mitt hår va ljust & kaos)


Kommentarer
Postat av: sofiah

du är den bästa danstränaren man kan ha binta :)

2008-10-14 @ 11:22:08
Postat av: a

är de slut mellan dej å khaled?

2008-10-14 @ 14:37:05
Postat av: Deylicious

Du är helt sjukt söt ^^ hoppas din kväll blir helt dunderbar min favoritgambian(k)



2008-10-14 @ 21:59:22
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Binta

a: hahahah Jaaa LÅTT att det är :)

2008-10-18 @ 12:40:43
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0