We can live without him =)

Det värsta är när en kille varit otrogen i ett förhållande, när allt är slut och över sitter och snackar som att han kan få alla tjejer och som att allt var tjejens fel, alltså att han var otrogen. Vad fan tänker ni killar med?! haha och JA, jag skriver NI, kan inte komma på en endaste kille som jag känner, varit tillsammans med eller som varit tsm med min syster,kusin kompis whatever, som inte varit otrogen, sorgligt men sant!!. Jag säger bara en sak lyssna på låten(en skön reggae remix), läs texten haha och känn dig träffad. Och du, vi mår bra, vi gör verkligen det, allt i låten stämmes sååå in på oss.

It's not worth the drama 
For a beautiful liar
Can’t we laugh about it Ha ha ha
It’s not worth our time
We can live without him
Just a beautiful liar



Jag älskar Dig Lilla syster jainaba Omie Mimmie Jawla
, skönt att vi är i samma sits, samtidigt!.Du & Jag genom allt. Det är en lång och jobbig tid framför oss och jag vet hur mycket du älskar Pappsen, men det kommer gå bra, han kommer få det bättre. jag finns alltid här för dig,alltid alltid. Lill-skiten. Tack för att du finns.Det här är din & min låt - tillägnad de som inte förtjänar oss.

Mathilde<3<3

-bless!
To the left, to the left
To the left, to the left 

Mmmm...
To the left, to the left
Everthing you own in the box to the left
In the closet, that's my stuff
Yes, if I bought then please don't touch (Don't touch)

And keep talkin' that mess that's fine
But could you walk and talk at the same time?
And, it's my name that's on that jag
So remove your bags let me call you a cab

Standin' in the front yard tellin' me how I'm such a fool

Talkin' 'bout, I'll never ever find a man like you
You got me twisted


[chorus:]
You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute,
Matter fact, he'll be here in a minute, baby
You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
Your irreplaceable

So go ahead and get gone, call up that chick,
And see if she's home

Oops, I bet you thought, that I didn't know,
What did you think, I was puttin' you out for


Because you was untrue, rollin' her around in the car that I bought you
Baby drop them keys
Hurry up before your taxi leaves

Standin' in the front yard tellin' me how I'm such a fool
Talkin' 'bout, I'll never ever find a man like you
You got me twisted

[chorus:]
You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute, baby

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
Your irreplaceable


So since I'm not your everything
How about I'll be nothing, nothing at all to you?
Baby I won't shed a tear for you (I won't shed a tear)
I won't lose a wink of sleep (A wink of sleep)
'Cause the truth of the matter is
Replacing you is so easy, hey...


To the left, to the left
To the left, to the left
Mmmm...
To the left, to the left
Everything you own in the box to the left
To the left, to the left
Don't you ever for a second get to thinkin'
Your irreplaceable

[chorus:]
You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute, baby

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I could have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'

(Baby hey yeah!)

[chorus:]
You must not know 'bout me

You must not know 'bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he'll be here in a minute

You can pack all your bags we're finished (You must not know 'bout me)
'Cause you made your bed now lay in it (You must not know 'bout me)
I could have another you by tomorrow
Don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable?

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Skit i dom. Ni kan hitta så mycket bättre, någon som uppskattar er och bara vill ha er!

2008-10-10 @ 05:48:19
URL: http://hardknockliife.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad heter låten till första texten? :)

2008-10-10 @ 07:00:49
Postat av: jonna

binta du är så klok!!! (haha jag vet låter konstigt men är sant) håller me till hundra procent, känner inte heller en enda kille som varit trogen....inte EN enda... visst finns de säkert många tjejer som håller på med,men hos killarna är de HUNDRA procent fan...... puss på dej gumman, ta handom dej!!

2008-10-10 @ 10:47:08
URL: http://jonnaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men de är åndå grymt att skriva att någon vart otrogen när de inte finns några bevis på att killen vart otrogen. :)

2008-10-10 @ 15:06:11
Postat av: maya

Vadå så de finns inte en enda trogen kille?? none? zero?

2008-10-10 @ 17:52:40
Postat av: Stina

Har din kille/man varit otrogen? du behöver inte svara om du inte orkar prata om det, jag förstår! :)

2008-10-10 @ 20:40:04
Postat av: jaii

tack syster, jag älskar dig ockcså! Du är bäst :) Tillsammans klarar vi allt <3

2008-10-11 @ 00:26:39
Postat av: Binta

maya: kanske men ingen jag känner!!

stina: hej ah mitt X var otrogen mot mig, jaag är iallafall glad att HAN erkände det så fort jag frågade än att han ljög, nejdå nu är dte inte alls jobbigt att prata om det, för jag bryr mig inte om jag inte hade brytt mig så hade det nog varit det :)



Syster: jaa O jaa du och jag genom ALLT!!!

2008-10-11 @ 02:40:45
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Frida

vad jag vet har iaf inte nao varit otrogen :O .. haha..

2008-10-11 @ 10:15:40
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: sophia

är det slut mellan dig och khaled? var ni inte förlovade....

i sånna fall

go girl du har hela livet framför dig ! kommer hitta bättre och förtjänar bättre



Gillar din blogg / stocholmare ;)

2008-10-11 @ 22:13:56
Postat av: Anonym

Jag tycker de underbart att du petade så fort du fick reda på de! Finns så många tjejer som går tillbaka till killen..tänk alltid du förtjänar bättre!

2008-10-12 @ 00:30:49
Postat av: stina

Så du och din fästman, khaled va det han hette va? har separerat?

2008-10-12 @ 12:54:31
Postat av: Binta

Frida: nej jag visste inte heller att khaled va dte först ;)

sophia: Hej jo vi var gifta innom Islam tyvärr. Jag vet han företjänar inte mig på långa vägar, e redan ute på spanings jakt hahaha skoja ;)

anonym: nej nej jag skulle ALDRIG vara tillsammans med en kille som avrit otrogen aldrig, så svag och patetisk e inte jag allvarligt talat!!

stina: japp dte har vi hahhaha ja tror alla la för mycket öga på oss :P

2008-10-12 @ 14:10:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Bushman

ÄNTLIGEN! Som jag har väntat, Dax att lägga in en stöt:)

2008-10-12 @ 21:50:36
Postat av: Frida

vadå ? :P så du menar att han har det eller ?

Binta då! Man ska inte döma alla hörrödu :) ..

Hoppas det går bra för dig iaf och att du mår bra. kram

2008-10-13 @ 19:13:12
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: BInta

Frida: nej det va inte det jag sa!!

jag har inte dömt någon kan bara inte komma på ngn av Uppsalas killar som ja känner som inte varit det, men nån finns det säkert osm inte hunnit vara det!! jaadå nu gåre toppen ;) hihi (a)

2008-10-13 @ 19:44:43
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Frida

haha aa jag förstår hur du menar :)

jaa men det låter ju bra iaf.. ;) . blev lite chockad när jag fick veta allt men som man märker på dig så tydligt så går ju livet vidare. vi alla har våra svåra stunder :) .. vi ses ju kanske på fyris om någon vecka då ? ;P

2008-10-14 @ 22:04:44
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: Anonym

var det med rebecka han var otrogen?

2009-05-27 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0