Du är så komplicerad...

Det här är helt crazy. Shiet stoppa alla kännslorna NU!!
Det får inte hända, det har gått för fort. Vill inte säga något.
Vill inte förstör det vi har & min kännslor är bra på att förstöra bra saker.
Jag vet att du kommer att ta det på ett helt annat sätt.
Du är så komplicerad och jag kan inte läsa mellan raderna,
 men med en karta ska jag nog hitta fram till dig.

Thinking 'bout you, dreaming bout you got me going crazy


 

ps. jag skulle behöva en härlig stund Zema eller Deydey.(Zema, få inte luft nu ;) haha)


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas allt löser sig snart gumman!

Jag vet hur det är att må skit över skithögar. Ring mig om du behöver snacka. Love!

2008-10-28 @ 14:33:08
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: KICMA

Vem menar du? Har du kille?

2008-10-28 @ 20:16:04
Postat av: zeeeeeeeeeeeeeema

HAHA ja har redan luft så det räcker

2008-10-29 @ 17:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0