Ta det bara lugnt!

Sitter just nu hemma hos Kidjha med Sessen & glor på tv:n. Bästa kompisen har skiva ikväll, men jag har varken ork eller pengar att gå, fast jag borde. Alla dessa skivor som varit nu & som är kvar gör mig illamående, man pallar inte. Varför kan man inte sprida ut alla skivor, alltså under ett helt år.

Ja menar, vad är det för fel med att ha sin skiva på höst terminen, då kankse man hinner & har pengar till att gå på alla som man vill gå på, alla som betyder något så klart...palla gå på onödiga skivor! Jag skulle lätt vilja ha min skiva på vintern eller på hösten, bara mina kompisar kommer så skiter jag i, Åååh vad jobbigt får panik, men aja nu ska jag iallafall inte gå, Ledsen sofia =/!!

Har varit på Grand idag & kollat på Berivan (och andra som uppträdde) med sessen, thina, tara, arpine, sessi, simab, aida, jowi & Hani. Berri var JÄTTE JÄTTE JÄTTE duktig, gud så mycket jag rös när hon sjöng & vilka jävla toner hon kan ta. Hon MÅSTE bli något stort, synd var bara att micken var så låg, dom borde höjt ljudet för ibland, när publiken väsnades så mycket så hörde man inte riktigt vad hon sjöng.

Hon var jätte duktig & har skrivigt sina egna låtar med, det är stort & det var inget amatör aktigt, hon var eller nej hon ÄR galet duktig (jag e avis).

Aaa men nu ska jag vara lite social mot Kidjha & sessen, pallar endå inte skriva mer. puss å kraam!!

Kommentarer
Postat av: raisa

du borde gå på hennes skiva ;)

haha nejrå.

jag vet vad du menar, skivorna kommer i helt fel tid.. därför jag inte gillar dom, har bara varit på en enda skiva vad jag kommer ihåg. - min egen

2008-05-21 @ 22:46:42
URL: http://raisas.blogg.se
Postat av: raisa

tack :):)

2008-05-21 @ 22:49:57
URL: http://raisas.blogg.se
Postat av: Binta

hahaha jaa jag ville gå, men inga pengar tyvärr, annars tror jag nog att jag hade gjort det för hon ville verkligen..men orka låna, hatar sånt:P haha'
jaa jaa har du aldrig gått på ngn annans skiva än din egen??

2008-05-21 @ 22:50:31
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0