Nu får jag panik!

Min kusin sa precis: Ååååå ni tar studenten snart hur känns det?"
Jag: jaa jag vet det känns skit bra:)

Min kusin: Åh har du fixat klart allt, klänning? skor? mössa och det du ska ha?
Jag: (shiet panik) nej INGENTING är klart :O

Min kusin: men säg till om du behöver hjälp jag kan följa med dig och hitta något
Jag: men jag har varit överallt till och med i sthlm, det finns INGENTING som jag vill ha, eller som duger åt mig!

(Shiet jag hade glömt bort helt å hållet att jga måste fixa skor och klänning till studenten, faan. har knappt någon tid kvar för sånt sen ska jag till sthlm och fixa mitt jävla burr oxå, jag orkar inte. palla ta sutdenten och jag är alltid ute med ALLT i sista sekunden...PANIIK!!!)

Min kusin; Jaa jaa men jag såg en jätte fin klänning på ginatricot den är vit och.....blaa..blaa.blaa.. du kan piffa upp den med om du vill, den är jätte fin!
jag: Hmm ah jo men jag vill inte ha något som någon anna har och jag är tyvär inte miljonär så att ja kan special beställa någon heller =/

Min kusin (hon menar mig o hennes lillasyster för vi går i samma klass): jag är såå glaaad ni klara de ..är fett stolt över er
Jag: Ja vi får väll se om du är lika stolt när du får se våra betyg, haha IG i allt;) skojja..

Min kusin: HAHAHAH jag ska slåå er, ääh när ni har kommit på vad ni vill bli så fixas betygen... Då kan man gå folkhögskola ett år sen börja universitet de är fett bra..det ska jag göra nu, Ingen stress ... Hallååå Hur mår mabou han är så söt vill äta!
Jag: jaa men okej om vi ens visste vad plugga var, och ordet plugga upp det låter fööör komplicerat, vet inte ens vad folkhögsloka betyder eller är...adelaide du är rolig!
jorå det är bara bra med mabou...ah jag vill INTE äta honom med tanke på vart han varit ute och lekt i sandlådan där alla katter bajsar...usch!!!

image47
Mathilde, Adelaide(mathildes stora syster) Och Jag på min och kusinens skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0