Min syster vill vara hund..?!

Satt idag & myste med min ena lillasyster i dag i soffan samtidigt som vi kollade på DHW & samtidigt som jag kliade henne på ryggen (som hon älskar över allt annat). Plötsligt så lägger hon upp en kommentar som: Åååå vad skönt, tänk dig så här känner sig Kiara(våran hund) varje dag när folk klappar,kliar & maserar henne.! - jag började skratta & då säger Mamma: Ja men vadå, är du en Hund eller? - hahaha jag garvade mer!
Om ni bara såg min syrra i den sekunden där hon låg och smålog på soffan, tyckte det var as skönt & bara njöt, hon la upp sin kommentar från INGENSTANS och sa den lugnt och sansat med en helt harmonisk röst!
- hahah jag döör!
image93

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha :P vad gulligt

2008-05-14 @ 11:24:27
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Binta

Melinda: haha jaaa lite lätt så däär:P

2008-05-14 @ 12:21:40
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0