Mabou !!

Min lillebror han är så fin & snäll, fast han är dum ibland så är han det bästa & det roligaste jag har!
Igår var vi på stan hela dagen & hade det allmänt mysigt bara, vi köpte glass & satte oss vid fyrisån för att äta den!
Kiara var oxå med, men hon var mesta trött & ville ligga & sova i solen! Sedan gick vi till storatorget och där var det någon som hade klätt ut sig till max-tigern & det gjorde min 6-åriga lillebror skit glad, han sprang fram, skulle kramas och prata och leka med tigern & då blev Kiara jätte avundsjuk och rädd. Hon ville INTE gå förbi tigern och hon skällde mitt på stan och ville INTE vara tyst, näää absolut INTE så länge mabou stod vid tigern, jaa hon blev riktigt avundsjuk kan man lugnt säga + att hon är väldigt överbeskyddande när det gäller min lillebror, ganska kul tycker jag när man ser dom leka i lekparken. För när Mabou ska åka ner för ruchelkanan (eller hure stavas, palla bry dig) så tror hon den är jätte farlig och springer efter honom biter tag i hans tröja och drar tillbaka honom, eller aaa så gott det går i allafall! Hur som helst så träffade vi Khaled lite senare på stora torget och han skulle gå och sola inför hans studentskiva lite senare på kvällen så jag och Mabou gick tillbaka till ån, men satte oss vid bryggan den här gången. Vi myste i solen & Mabou lockade på Khaled( Ankorna) hela tiden - haha. Precis innan vi skulle gå så kom min morbror och hans flickvän som var påväg hem så vi stannade och pratade lite med dom innan vi mötte upp khaled för att ta bussen hem!

Kommentarer
Postat av: Katja

Här sitter man i på jobbet i Finland och längtar efter Uppsala ngt grymt mycket och så ser man dina mysiga bilder :)

2008-05-13 @ 08:25:13
Postat av: Binta

Katja: Oj det var långt ifrån uppsala som du läser min blogg. jaa jag vet & jag är så glad att jag bor i uppsala!

2008-05-13 @ 23:03:20
URL: http://tonarsdotter.blogg.se
Postat av: Melinda

Mabou är så söt :) Lät som en trevlig dag

2008-05-14 @ 11:30:05
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Binta

Melinda: ja det hade vi faktiskt, helt underbart!

2008-05-14 @ 12:22:32
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0