Inte så trött!

Idag har mamma varit borta i sthlm hela dagen & träffat kalle, skönt tycker jag för då är det ingen som gnällt över städningen eller bråkat med en om datorn. Jag vaknade väldigt tidigt på morgonen av min lillebror & syster då hon skulle gå & lämna honom på dagis, det var någonting om smöret eller mackorna som dom bråkade om- haha
Jag kunde inte somna om igen så jag gick upp satte mig vid datan lite sen låg jag & kollade på tv:n. Efter några timmar typ vid 1 tiden så vaknade khaled vi åt frukost och sedan så satt vi och kollade på tv:n då somnade jag och sov ända fram till halv 6 vilket inte var så bra för nu är klockan kvart över 2 och jag kan inte sova. Sitter & väntar på min bästa kompis Sofia som slutade jobbet klockan två på terassen. Nu är hon på väg hit & vi kommer antagligen att sitt vaken ett tag till & prata lite skit, om hon inte är alltför trött så klart!
Har varit ute idag jätte länge med Kiara sedan så träffade jag Joelle igen efter att hon varit hos sina släktingar! Men innan det så var jag på basketplanen och spelade basket med min syster & hennes basket-proffs till pojkvän hans lille bror som också är skit duktig på basket och deras minst lillebror. Jag var där med mina båda systrar så det blev en het match men vi vann :D yippieee och jag gjorde ett mål :D hahaha Morfar är här på besök med från värmland , det är riktigt trevligt han ligger här nu på soffan och snarkar min lilla morfegullis! Nu pallar jag inte skriva mer ska äta glass ta en cigg och invänta på världens bästa Sofia!
image29

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jaha! Här kör vi namedropping så det smäller om det. Det har aldrig slagit dig att jag aldrig nämnt "Kalle" i min blogg eller att jag aldrig nämnt din snubbe med namn? Döööh? :-O

2008-05-03 @ 12:34:38
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

hahah vet du vad det bästa är mamma??
det är INTE din blogg det är mig :D & här nämns alla :P hahaha

2008-05-03 @ 14:43:32
URL: http://tonarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0